Kos deg med lunsjOg nå var det lunsj.
I dag ble det 2 egge"muffins".
#slankemat
Hva er det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med lunsjOg nå var det lunsj.
I dag ble det 2 egge"muffins".
#slankemat
Også la du deg ikke igjen?!
Får mye utav dagen da![]()
Veldig enkeltKos deg med lunsj
Hva er det da?
Det hørtes enkelt og godt utVeldig enkelt
Ta et muffinsbrett, putt frosne grønnsaker i hullet, kakk ett egg oppå, 180 grader til ferdig..
Effektiv på morgenen duDa har jeg levert eldste på skolen, frøkna og mannen på toget, vært innom kirkekontoret 30 km unna for å snakke om dåp og satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin.
Nå en liten pause.
Hva driver dere på med?
God formiddag forresten.
Klapp på skuldra til deg!Blir så imponert over alle som vet hva alt koster og hvor mye de bruker på alt i butikken. Jeg hat ikke peiling! Så nå skal jeg begynne å bli litt flinkere.
Tok vare på kvitteringen idag.
OG: kjøpte lett ost på halv pris, delte i to, raspet og la i fryseren. Så har jeg til pizza og taco etc.
SÅ imponert over meg selv![]()
Det går helt sikkert strålende!Da er jeg uten jenta mi og hun i bhg. Jævligste jeg har gjort og kjenner at jeg er lei meg og gråter![]()
Men etter det har jeg ikke gjort annet enn å sitte i sofaen og lage lunsj.Effektiv på morgenen du
Jeg henger litt på jobb jeg..
Hun hadde gråt men roet segDet går helt sikkert strålende!
Sender deg en klem![]()
Syns et lite stykke spekemat hjelper veldig mor sjokolade suget, jegSalat til frokost. Savner sjokolade. .
Syns et lite stykke spekemat hjelper veldig mor sjokolade suget, jeg
Har allerede gjort detI know...
Men du kan jo prøve å ta en prat med lærerenikke umulig at de kan gjøre det om..
Lykke til på kontroll
Ha en super dag du også!!
Godt når det er ferdigDa er kontrollen overstått. Sååå glad for at pappan var med, for hun hyla skikkelig av sprøytene :'(
Bokbind er grei lekse. Her var det mattelekse og leselekse, faktisk.Jepp, blir litt ekstra med ulike leveringer
Flott førsteklassingen var fornøyd
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Regner med omrokkeringer? Her er de ganske bestemte på at dette er sånn det blir. Nesten uansett.Har allerede gjort detMen de kan jo ikke love noen ting da. De sier at klassene er midlertidige fram til høstferien, og de regner med at det kommer til å bli gjort omrokeringer. Så vi får se.
Godt når det er ferdighvilke vaksiner har hun fått?
Da får jeg finne en annen daIkke med min mann søta
Huff da. Håper det bare var der og da.Da er kontrollen overstått. Sååå glad for at pappan var med, for hun hyla skikkelig av sprøytene :'(