Skravletråd august

Kos deg med lunsj :)
Hva er det da?
Veldig enkelt
Ta et muffinsbrett, putt frosne grønnsaker i hullet, kakk ett egg oppå, 180 grader til ferdig..

Da har jeg levert eldste på skolen, frøkna og mannen på toget, vært innom kirkekontoret 30 km unna for å snakke om dåp og satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin.

Nå en liten pause.

Hva driver dere på med?

God formiddag forresten.
Effektiv på morgenen du:D
Jeg henger litt på jobb jeg..

Blir så imponert over alle som vet hva alt koster og hvor mye de bruker på alt i butikken. Jeg hat ikke peiling! Så nå skal jeg begynne å bli litt flinkere.
Tok vare på kvitteringen idag.
OG: kjøpte lett ost på halv pris, delte i to, raspet og la i fryseren. Så har jeg til pizza og taco etc.
SÅ imponert over meg selv:p
Klapp på skuldra til deg!:P
Er ikke flink selv, men skal bli det altså:cool:

Det går helt sikkert strålende!:)
Sender deg en klem❤️
Hun hadde gråt men roet seg ❤️ tusen takk ❤️ orker ikke være hjemme så vært å shoppet litt klær til henne :) hjelper litt når man er lei seg :)

I know...:(
Men du kan jo prøve å ta en prat med læreren:) ikke umulig at de kan gjøre det om..
Har allerede gjort det:) Men de kan jo ikke love noen ting da. De sier at klassene er midlertidige fram til høstferien, og de regner med at det kommer til å bli gjort omrokeringer. Så vi får se.

Jepp, blir litt ekstra med ulike leveringer:)
Flott førsteklassingen var fornøyd:D
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Bokbind er grei lekse. Her var det mattelekse og leselekse, faktisk.

Har allerede gjort det:) Men de kan jo ikke love noen ting da. De sier at klassene er midlertidige fram til høstferien, og de regner med at det kommer til å bli gjort omrokeringer. Så vi får se.
Regner med omrokkeringer? Her er de ganske bestemte på at dette er sånn det blir. Nesten uansett.

Back
Topp