Skravletråd august

Jeg skal tilbake på skolebenken nå for første gang på 10 år. :rolleyes:
Advokatsekretær. Jeg må ha jussbøker. Veldig i tvil om hjernen min fortsatt virker, og er i stand til å lære noe nytt. :rolleyes:

Ok, det er godt gjort da ;)
Får satse på at hjernen henter seg inn etterhvert da :p

Ja, er nok mye takket være amminga :)
Gikk det ikke sist?
Nei, jeg produserte ikke nok melk, og vesla fikk ikke til den sugeteknikken. Ammet og pumpet så mye vi klarte i tre mnd, før vi måtte gi opp og gå over på mme. Håper det går bedre denne gang!

Nei, jeg produserte ikke nok melk, og vesla fikk ikke til den sugeteknikken. Ammet og pumpet så mye vi klarte i tre mnd, før vi måtte gi opp og gå over på mme. Håper det går bedre denne gang!

Aah, så leit da :( ja, får krysse fingrene :)

Jepp. Hvis ikke så vet jeg jo at babyer overlever på mme også, så krise er det uansett ikke. Vil bare gjerne få det til. :)

Nei, en skal alltids få i dem mat ;)
Men er jo kjekt om man får til amminga, ihvertfall når man virkelig har lyst! :)
Er jo de som ikke vil og.. :o

I alle dager...her trodde jeg at jeg hadde fått med meg alt av pretty little liars..åsså har det kommet ny sesong uten at jeg har fått det med meeeeeg?? Åsså hele 10 episoder allerede da.. Nå skal det kjøres maraton! :o

I alle dager...her trodde jeg at jeg hadde fått med meg alt av pretty little liars..åsså har det kommet ny sesong uten at jeg har fått det med meeeeeg?? Åsså hele 10 episoder allerede da.. Nå skal det kjøres maraton! :o
Åh, for en fin overraskelse!! Kos deg!

Jeg skal tilbake på skolebenken nå for første gang på 10 år. :rolleyes:
Advokatsekretær. Jeg må ha jussbøker. Veldig i tvil om hjernen min fortsatt virker, og er i stand til å lære noe nytt. :rolleyes:
Så spennende :) hjernen virker nok utmerket:)

Back
Topp