Hehe, er jo faktisk bare halvveis i mnd, så god tid enda!Ja, ser den.. Vil også få det gjort snart!aldri vært sååå treig på skravlinga før
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er jo faktisk bare halvveis i mnd, så god tid enda!Ja, ser den.. Vil også få det gjort snart!aldri vært sååå treig på skravlinga før
![]()
Tur holder i massevis! Er maten som er det viktigste!Ehm..njatrening blir det dårlig med da.. Får gå en tur
![]()
Hehe, er jo faktisk bare halvveis i mnd, så god tid enda!![]()
Tur holder i massevis! Er maten som er det viktigste!
Tør ikke gå på vektenJeg er med
Dagen begynte bra..med en tur på vekta, og havregrøt til frokost![]()
Veldig viktig! Men sd kortet ble selvfølgelig fullt, selv om jeg hadde sletta masse bilder på forhånd:O så typisk! Men fikk tatt flere fine bilder av han såFlinka, viktig å huske!![]()
Håper detSpennende, da kommer vel du også i mål i løpet av denne uka her!![]()
Tør ikke gå på vekten![]()
Veldig viktig! Men sd kortet ble selvfølgelig fullt, selv om jeg hadde sletta masse bilder på forhånd:O så typisk! Men fikk tatt flere fine bilder av han så*stolt*
Jeg skal ikke snope meg!
Håper detmå begynne å lese på eksamen nå
![]()
Det er jo kjektJepp
Hadde gått ned 10kg siden fødselen da fant jeg ut idagså det var jo litt motiverende og
![]()
blir en utfordrende uke
Anatomi og fysiologi, og fysikkOj, allerede? hva skal du ha eksamen i?
Anatomi og fysiologi, og fysikk![]()
Åh, det er jo kjempebra! Har det gått av seg selv, eller har du hatt fokus på kosthold?Jepp![]()
Hadde gått ned 10kg siden fødselen da fant jeg ut idagså det var jo litt motiverende og
![]()
Flink! Lykke til med det!Håper detmå begynne å lese på eksamen nå
![]()
Åh, det er så koselig! ♡Sovende baby på magen <3![]()