Du er god!Har lest anatomi i hele ferien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god!Har lest anatomi i hele ferien![]()
Jeg skal tilbake på skolebenken nå for første gang på 10 år.
Advokatsekretær. Jeg må ha jussbøker. Veldig i tvil om hjernen min fortsatt virker, og er i stand til å lære noe nytt.![]()
Utrolig digg! Håper jeg får til amminga denne ganga, ser for meg at det kan hjelpe på med vektnedgangen!
Lov å håpe, iallefall!Ok, det er godt gjort da
Får satse på at hjernen henter seg inn etterhvert da![]()
Nei, jeg produserte ikke nok melk, og vesla fikk ikke til den sugeteknikken. Ammet og pumpet så mye vi klarte i tre mnd, før vi måtte gi opp og gå over på mme. Håper det går bedre denne gang!Ja, er nok mye takket være amminga
Gikk det ikke sist?
Nei, jeg produserte ikke nok melk, og vesla fikk ikke til den sugeteknikken. Ammet og pumpet så mye vi klarte i tre mnd, før vi måtte gi opp og gå over på mme. Håper det går bedre denne gang!
Jepp. Hvis ikke så vet jeg jo at babyer overlever på mme også, så krise er det uansett ikke. Vil bare gjerne få det til.Aah, så leit daja, får krysse fingrene
![]()
Jepp. Hvis ikke så vet jeg jo at babyer overlever på mme også, så krise er det uansett ikke. Vil bare gjerne få det til.![]()
Ja, DET syns jeg er utrolig! :ONei, en skal alltids få i dem mat
Men er jo kjekt om man får til amminga, ihvertfall når man virkelig har lyst!
Er jo de som ikke vil og..![]()
Åh, for en fin overraskelse!! Kos deg!I alle dager...her trodde jeg at jeg hadde fått med meg alt av pretty little liars..åsså har det kommet ny sesong uten at jeg har fått det med meeeeeg?? Åsså hele 10 episoder allerede da.. Nå skal det kjøres maraton!![]()
Åh, for en fin overraskelse!! Kos deg!
Nei, det er litt bortkasta! Bedre å samle opp litt.Ja, var jo litt gøy
Liker ikke å se en episode i uka alikevel![]()
Det hjalp meg masse med de to første, men ikke denne gangen. Har gått opp i vektUtrolig digg! Håper jeg får til amminga denne ganga, ser for meg at det kan hjelpe på med vektnedgangen!
Så spennendeJeg skal tilbake på skolebenken nå for første gang på 10 år.
Advokatsekretær. Jeg må ha jussbøker. Veldig i tvil om hjernen min fortsatt virker, og er i stand til å lære noe nytt.![]()
Eller bare rarDu er god!![]()
Nei, det er litt bortkasta! Bedre å samle opp litt.