he heHehemannen glemte å legge seg idag ... x) skal se hva han sier når jeg roper natta
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
he heHehemannen glemte å legge seg idag ... x) skal se hva han sier når jeg roper natta
![]()
Ikke santUff, ikke noe rart at det blir sånn! ❤ føles unaturlig ja, men både små og store tilpasser seg raskt. Og når du ser hvor mye hun koser seg, så vet du at det er det rette.![]()
Litt misunneligJa, det skal bli deilig nåNyte en god uke sammen med gutta mine!
Fint å reise litt utenom sesongen, daLitt misunneligvi satser på en tur i november /desember
![]()
Haha såpasshe hemannen sover på lekerommet til minien
Du er kjempe heldig som kan hente tidlig, ja. Lov å være litt lei seg, for det ER unaturlig å la andre passe på barna.Ikke santmen nå er det ikke lett
jeg går hjemme så kan ta henne ut fra barnehagen og kose når jeg måtte ønske !!!
og hun blir hentet i 2 tiden og levert 9, men dette er noe ikke mammahjertet liker
blir bedre det vet jeg
![]()
Vi var på Tenerife i januar/februar og det var god varme derLitt misunneligvi satser på en tur i november /desember
![]()
Ja, det er vel der vi havnerFint å reise litt utenom sesongen, damen da må man vel til Kanariøyene eller noe sånt for å få varme.
Ja det er moro :-DSå utrolig stilig! Skal jammen begynne å passe på neglene mine igjen jeg også!![]()
Ja, men skulle gjort alt for å jobbeDu er kjempe heldig som kan hente tidlig, ja. Lov å være litt lei seg, for det ER unaturlig å la andre passe på barna.![]()
Kastet han ut av soverommet da babyen ble født.Haha såpasshan sa at han skulle legge seg for 6 min siden. Jeg får bare legge meg
![]()
Ja håper ungene synes det er morsomt ;-)Aha, skjønner! Kult med akvarium!
God nattSovetid her! God natt alle sammen!
Der har jeg aldri vært. Hvilket hotell var dere på?Vi var på Tenerife i januar/februar og det var god varme der![]()
Sikkert allright detJa, det er vel der vi havner![]()
God nattSovetid her! God natt alle sammen!
Såpass jaKastet han ut av soverommet da babyen ble født.
JaSikkert allright detda har man noe å se frem til
![]()
Ja skjønner det er vanskelig.Koselig21 1/2 mnd
men jeg er veldig hønemor og beskyttende
hun er vårt mirakel etter vi mistet storesøster så hun betyr verden og alt for meg ti tusen ganger
men hun kommer til å få det bra
men ...
![]()