Skravletråd august

Uff, ikke noe rart at det blir sånn! ❤ føles unaturlig ja, men både små og store tilpasser seg raskt. Og når du ser hvor mye hun koser seg, så vet du at det er det rette. :)
Ikke sant :) men nå er det ikke lett :( jeg går hjemme så kan ta henne ut fra barnehagen og kose når jeg måtte ønske !!! ❤️❤️ og hun blir hentet i 2 tiden og levert 9, men dette er noe ikke mammahjertet liker :( blir bedre det vet jeg :)

Ikke sant :) men nå er det ikke lett :( jeg går hjemme så kan ta henne ut fra barnehagen og kose når jeg måtte ønske !!! ❤️❤️ og hun blir hentet i 2 tiden og levert 9, men dette er noe ikke mammahjertet liker :( blir bedre det vet jeg :)
Du er kjempe heldig som kan hente tidlig, ja. Lov å være litt lei seg, for det ER unaturlig å la andre passe på barna. :)

Du er kjempe heldig som kan hente tidlig, ja. Lov å være litt lei seg, for det ER unaturlig å la andre passe på barna. :)
Ja, men skulle gjort alt for å jobbe :) helt sant :) må bare ta meg sammen foran henne, selv om hun så meg gråte når vi mistet nå. Klarte ikke holde meg, men ble MYE verre når hun var lagt den dagen :( håper at jeg tar det bedre enn hva jeg føler nå ❤️

Koselig :) 21 1/2 mnd :) men jeg er veldig hønemor og beskyttende ❤️ hun er vårt mirakel etter vi mistet storesøster så hun betyr verden og alt for meg ti tusen ganger ❤️ men hun kommer til å få det bra ❤️ men ... :(
Ja skjønner det er vanskelig.
Kjente på det selv jeg selv om jeg jobber i bhg og vet hva det dreier seg om ;-)

Men stol på at personalet kan jobben sin,så går det så bra så ;-)

Back
Topp