Kjekt med ukesmenyI morgen blir det skriving av ukesmeny og handleliste, sånn at det er klart til handling på tirsdag! Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med ukesmenyI morgen blir det skriving av ukesmeny og handleliste, sånn at det er klart til handling på tirsdag! Du da?
Ja tenk på de som ikke har sfo :-oHar hjulpet på å blitt litt kjent på SFO for å si det sånn, ja!han gleda seg mest
![]()
Så spennende,lykke til og god tur!Kjekt med ukesmenybarnehagestart og jentetur etterpå
![]()
Godis er seriøst dopHåper jeg klarer detmå jo det
![]()
Koselig med jentetur![]()
Tusen takkSå spennende,lykke til og god tur!
I morgen er det skolestart på storebror, og bhg og jobb på oss andre (når han er fulgt på skolen og vi blir kasta utHva skal dere i morgen da?![]()
Ja, det kan være ganske opprivende, men så blir det så bra til slutt! ❤Tusen takkgruer meg til bhg start da :/
Ikke helt fornøyd med venstre hånd, men høyre er ikke så ille:Ooh, neglebilde takk! Mine negler er i en sørgelig forfatning. Er vanligvis ganske flink, men har sklidd så ut i sommer, så nå er de helt kortrevne.![]()

Har ikke bestemt meg. Blir vel fiskegrateng i morgen
Usikker på hele menyen enda, men i morgen blir der oksestek. Skulle egentlig ha det i dag, men så var det ikke idag-mat.
Dere da?
Et lite akvarium med pumpe og lys, rommer ca 5 liter tenker jeg.Og hva er en aquabox?![]()
Jeg er avhengig av sukkerGodis er seriøst dopja
![]()
Det går nok braTusen takkgruer meg til bhg start da :/
Kan virkelig spekulere i hvor tiden ble av..Har skolegutt viSå spennende! Og ja, hvor i all verden ble småbarnstid av?? Godt vi har en ny på vei å trøste oss med
![]()
![]()
Masse lykke tilI morgen er det skolestart på storebror, og bhg og jobb på oss andre (når han er fulgt på skolen og vi blir kasta ut)
Takk for det! Utrolig vemodig, syns jeg..Grattis med skolejente![]()
Så utrolig stilig! Skal jammen begynne å passe på neglene mine igjen jeg også!Ikke helt fornøyd med venstre hånd, men høyre er ikke så ille:
Vis vedlegget 131157
Vis vedlegget 131158
Du kan ta en titt innom denne tråden hvis du vil ;-)
Er en del bilder der ;-)
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1769403/
Frøkna her og! Veldig klar for skolestart nå..Eldste vår også. Jeg er litt skrekkslagen. Han er veldig spent![]()
Aha, skjønner! Kult med akvarium!Et lite akvarium med pumpe og lys, rommer ca 5 liter tenker jeg.
Så nå står den på jobben med en kampfisk i, den klarer seg heldigvis uten pumpe hvis jeg ikke får det til å funke. Fant et adapter jeg skal prøve iallefall, så får vi se.
Hun er jo vårt mirakel etter at vi mistet storesøster så føles feil å la henne være hos fremmedeJa, det kan være ganske opprivende, men så blir det så bra til slutt! ❤
Hatt ei veldig fin helg! Sovna på sofaen i kveld. Utslitt etter en fin dagDa får vi kjøre oss inn igjen sammen
Hatt en fin helg?