Skravletråd august

I morgen blir det skriving av ukesmeny og handleliste, sånn at det er klart til handling på tirsdag! Du da?
Kjekt med ukesmeny :D barnehagestart og jentetur etterpå :)

Har hjulpet på å blitt litt kjent på SFO for å si det sånn, ja!:) han gleda seg mest :)
Ja tenk på de som ikke har sfo :-o

Tror det har hjulpet mye.

Han må være på sfo etter skolen, jeg har senvakt og samboer får ikke henta før over 16 :-o
Håper det er flere som må være så lenge innimellom sånn at han slipper å være alene :rolleyes:
Men sånn er det dessverre. Håper at han om en stund kan gå fra sfo og møte pappan sin på veien ned fra bhg etter å ha henta frøkna.

Og hva er en aquabox? :rolleyes:
Et lite akvarium med pumpe og lys, rommer ca 5 liter tenker jeg.

Så nå står den på jobben med en kampfisk i, den klarer seg heldigvis uten pumpe hvis jeg ikke får det til å funke. Fant et adapter jeg skal prøve iallefall, så får vi se.

Et lite akvarium med pumpe og lys, rommer ca 5 liter tenker jeg.

Så nå står den på jobben med en kampfisk i, den klarer seg heldigvis uten pumpe hvis jeg ikke får det til å funke. Fant et adapter jeg skal prøve iallefall, så får vi se.
Aha, skjønner! Kult med akvarium!

Ja, det kan være ganske opprivende, men så blir det så bra til slutt! ❤
Hun er jo vårt mirakel etter at vi mistet storesøster så føles feil å la henne være hos fremmede :( ja, veldig høne mor og beskyttende ❤️ vet hun kommer til å kose seg ! ❤️ men ... :(

Back
Topp