Det husker ikke jeg, men dette var hoppe på tur så vi var i hovedstaden men skal se om jeg kommer på steder som vi heller ville vært påDer har jeg aldri vært. Hvilket hotell var dere på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det husker ikke jeg, men dette var hoppe på tur så vi var i hovedstaden men skal se om jeg kommer på steder som vi heller ville vært påDer har jeg aldri vært. Hvilket hotell var dere på?
Så braJaviktig
er belønning for eksamen
![]()
Blir sikkert en hopp på tur her ogDet husker ikke jeg, men dette var hoppe på tur så vi var i hovedstaden men skal se om jeg kommer på steder som vi heller ville vært pådette ble mer hotell og storby enn sydentur. Måtte bare vekk fra Norge da
Sånn kjapt! Skal lese den fra begynnelse til slutt i morra!Ja det er moro :-D
Sett innom tråden??
Ja, det synes jegSå braViktig å belønne seg selv
![]()
Ja da må du sjekke den ut ;-)Sånn kjapt! Skal lese den fra begynnelse til slutt i morra!
Er jo egentlig en negledame!
Klart detJa, det synes jeg![]()
VelfortjentKlart detjeg har belønnet meg selv etter en lang jobbe-sommer.
Takk for detVelfortjent![]()
Jeg har veldig vanskeligheter for å stole på nye folk, men blir nok bra med tidenJa skjønner det er vanskelig.
Kjente på det selv jeg selv om jeg jobber i bhg og vet hva det dreier seg om ;-)
Men stol på at personalet kan jobben sin,så går det så bra så ;-)
Forstår deg godt! Minien startet i bhg da han var 23 mnd. Det var hardt det. Nå stor trives han derJeg har veldig vanskeligheter for å stole på nye folk, men blir nok bra med tidendere som jobber i bhg kan jo jobben deres så tviler ikke på den. Bare vanskelig for å stole på noen generelt :/
Godt å leseForstår deg godt! Minien startet i bhg da han var 23 mnd. Det var hardt det. Nå stor trives han der![]()
Verdens beste er bare sprøyt, Pavlova er verdens beste![]()
Krysser fingrene for at det går bra i morgenGodt å lese![]()
Ja,.. For gamliserHelt enigverdens beste er så 80-talls
![]()
Ja,.. For gamliser![]()
Samme her! Kan ikke fordra denHehe, jaaahar egentlig aldri vært så fan av den jeg da.. Husker fra da vi var små at det var sånn typisk voksenbursdag-kake
![]()
Er det kaken dere snakker om?Godt det ikke bare er meg![]()