Hello
titter innom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på deg, hatt en fin dag?Hellotitter innom
Min skal i seng straksHer har vi lekt litt, sett barne tv og spist kveldsmat![]()
Nå er jentungen i seng.
Hei på deg!Hellotitter innom
Du klarer oppover duJeg har ikke gitt opp selv om jeg ligger rundt 20. Plass...
Her sover mini og mannen legger de eldsteMin skal i seng straks![]()
Er det ikke det hun pleier å gjøre, starte forsiktig for så å spurteDu klarer oppover du![]()
Her er det så og si alltid jeg som legger!:OHer sover mini og mannen legger de eldste
Hatt en lang dag?Skjønner ikke at man kan bli så trøtt
Vært en lang dag?Skjønner ikke at man kan bli så trøtt
Ja, nå er den bruktNå har du vel fått brukt den?!![]()
Her legger så og si alltid mannen de eldste og jeg mini..Her er det så og si alltid jeg som legger!:O
Hva har dere grillet for no godt da?Grilla i dag vi![]()
Høres ut som en god plan det daEgentlig bare slappe av.
Eldsten var på jobben til mannen, og ingen av oss er helt friske så her er det ren avslapning som gjelder
Ja det gjør jo faktisk det!:O 15 uker igjen til termin! Skjer mye i høst så det blir nok å gå fort tenker jeg. Selv om utålmodiigheten slår inn innimellomBare å ta seg en tur
Nærmer seg for deg og nå da![]()
Guri meg, ikke si det da!! Min er like gammel...!Min er kommet 1/3 til 18! Tenkte jeg på her om dagen! Syns DET er ille jeg?!:O hva skal vi gjøre når disse søte små blir så store???
Haha, ja kanskje det!Aner ikke, få en skikkelig attpåklatt kanskje?![]()
Bare lite søvn!Hatt en lang dag?
Blir vel muligens en annen fordeling når vi får to og, tenker jegHer legger så og si alltid mannen de eldste og jeg mini..