tusen takkGod bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takkGod bedring
Du har min medlidenhet i hvert fall! Innmari kjedelig å gå sånn.. Jeg har heldigvis *bank i bordet* ikke vært sjuk siden i vinter!!:O vanligvis er jeg forkjøla 3-4 ganger i året! Og da sitter det gjerne i i en måneds tid og! Mp være graviditeten som holder meg frisk kanskje?Jeg fungerer på sett og vis.
Hoster fremdeles veldig mye, er tett i pappen og blir veldig fort sliten, men blir litt bedre for hver dag som går
Hva prioriterer man? Gjesterommet? (svigermor kommer antakelig etter at jeg har sovna)
Oppvasken (overkommelig, den skal jeg nok ta)
Sofa og potetgull?
All of the above?
Mannen trolig hjemme i løpet av en halvtime eller så, tror jeg.
Ja, det bør han jo. Kjedelig å være syk daEr ikke så farlig med meg, men gutten bør bli frisk før skole start
Oppvasken tar jeg langt heller enn gjesterommet. Det kan mannen ta. Bekkenet mitt vasker heller opp enn å rydde av ei sengNummer 1 og 3.Kanskje mannen kan ta oppvasken? Ellers har oppvask en tendens til å ikke gå sin vei...
Her snakker vi VestfoldHusk å lukke det igjen da... Grådig kjipt når det begynner å regneHadde en leilighet her som fikk vannskader som rant ned i leiligheten under. Men er jo i Bergen
Absolutt! Så det var spådd fint i alle fall en uke fremoverJa du har vært heldig med været i dag!
Ca 45 min unna.
Ja håper det er litt av hvert for 5 åringen å gjøre....
Og at mini ikke bare hyler![]()
Det har jeg også spistååå heldig meg som får sjokolade i dag også !jeg er sjokoholiker haha
![]()
Knis...så braHehe, ja, det har jeg.To skiver til frokost.
![]()
Oppvasken tar jeg langt heller enn gjesterommet. Det kan mannen ta. Bekkenet mitt vasker heller opp enn å rydde av ei seng
Så spennende! Det blir nok stasGod kveld! Dårlig med skravling i dag også. I morgen i morgen....
Nei ikke da heller. Har tenkt å ta med gutta til Tusenfryd i morgen. Har aldri vært der...
ååå heldig meg som får sjokolade i dag også !jeg er sjokoholiker haha
![]()
Sofa, potetgull og piskHva prioriterer man? Gjesterommet? (svigermor kommer antakelig etter at jeg har sovna)
Oppvasken (overkommelig, den skal jeg nok ta)
Sofa og potetgull?
All of the above?
Mannen trolig hjemme i løpet av en halvtime eller så, tror jeg.
Tror jeg begynner der, ja.Men da kan du ta oppvasken, da.![]()
Høres lurt utHåper jeg og. Haha
Hvis ikke blir det legen til uka![]()
Egentlig tar mannen oppvasken også, men jeg har slengt meg på flylady igjen, så da må jeg ha en skinnende ren vask. Det er deilig å stå opp til da, hun har rett i det. Bedre enn å lete etter plass til å vaske ei matboks for å lage matpakke...
Hehe. Ja jeg er jo det.Sofa, potetgull og pisk
Hans mor som kommer, han fikser
Du er tross alt gravid og må ruge