Egentlig bare slappe av.Så deilig. Skal dere kose dere ute ?
Eldsten var på jobben til mannen, og ingen av oss er helt friske så her er det ren avslapning som gjelder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig bare slappe av.Så deilig. Skal dere kose dere ute ?
Oioi, får skru opp skravlinga littegrann! Tviler på jeg vinner uansett, men kjekt å være med!Nå er det 5 som er med i trekningen av et bilseteLurer på hvor mange det er i slutten av måneden
![]()
Jeg fikk også den SMS'n....Hallo damer! Da har jeg bestilt ny bilstol til snuppa. Henger så etter på topp 100, og vinner ikke den likevel.
Nå er d 25% på bilstoler hos babyshop.
hvilken kjøpte du?Hallo damer! Da har jeg bestilt ny bilstol til snuppa. Henger så etter på topp 100, og vinner ikke den likevel.
Nå er d 25% på bilstoler hos babyshop.
har du mange innlegg igjen?Det skal jeg også gjøre![]()
Vinner iallefall ikke om du ikke prøverOioi, får skru opp skravlinga littegrann! Tviler på jeg vinner uansett, men kjekt å være med!
Har du bestemt deg for hvilken stol du skal kjøpe?Jeg fikk også den SMS'n....
Vurderer det, men ikke helt sikker om jeg skal benytte meg av det
Foruten de 5 er det 12 til som er ajour til å klare det så ut fra dagens tilstand vil jeg tippe 17 stykkerNå er det 5 som er med i trekningen av et bilseteLurer på hvor mange det er i slutten av måneden
![]()
Har en del igjen enda. Kom over 1300 i går kveld og har fått noen i dag ogsåhar du mange innlegg igjen?
Lille U skal overta stolen til frøkna så det er beltestol vi skal kjøpe, blir den samme som eldsten har, husker ikke helt hva den heter i fartenHar du bestemt deg for hvilken stol du skal kjøpe?
Er det jeg også tenker!Vinner iallefall ikke om du ikke prøver![]()
Woop, mange om benet! Men er vi med på trekningen på 1500-innleggs premien og,hvis vi får over 2222 innlegg?Foruten de 5 er det 12 til som er ajour til å klare det så ut fra dagens tilstand vil jeg tippe 17 stykker
Åh, har du turna i trærne i natt?Er helt utrolig sliten i dag
Håper det kommer seg litt snart![]()
Var på trening for første gang på lenge i går og ute å så på nytt spisebord. Ble også litt fort kort natt. Må være derforÅh, har du turna i trærne i natt?
Du er ikke den eneste snuppaEr helt utrolig sliten i dag
Håper det kommer seg litt snart![]()
Prøver for harde livet joDu må oppdra de![]()
Etter at jeg leverte i barnehagen har jeg holdt meg i sofaen. Orker ikke noeDu er ikke den eneste snuppa
Ja det var skuffende og overraskendeSkjønte ingenting jeg![]()
Det var dårlig![]()
Da forstår jeg du er sliten! Hva slags trening?Var på trening for første gang på lenge i går og ute å så på nytt spisebord. Ble også litt fort kort natt. Må være derfor
Tror ikke jeg har turna nei![]()