Skravletråd august

Nei, ikke lett alltid. Hvordan går det i morsrollen, forresten? :)
Morsrollen går det fantastisk med, når man har en sånn baby som bare skal sove å spise:o hehe
Storkoser meg når hun er våken da, så jeg får blitt litt kjent med henne:) hehe

Da blir det middag på tallerken i kjøleskapet klar til oppvarming for hans del eller? Du må ikke sulte i hjæl! :-)
Jepp, mest sannsynlig. Hvis jeg begynner på maten nå, så er den nok ferdig om en god halvtime. Så hvis han ikke er kommet hjem til da, får han nesten spise rester! Måte på hvor lenge jeg kan vente. :p
Heldigvis forventer han ikke det heller. Da hadde det blitt livat.

Jepp, mest sannsynlig. Hvis jeg begynner på maten nå, så er den nok ferdig om en god halvtime. Så hvis han ikke er kommet hjem til da, får han nesten spise rester! Måte på hvor lenge jeg kan vente. :p
Heldigvis forventer han ikke det heller. Da hadde det blitt livat.
Da blire liv sa dem!

Jeg fikk i meg en brødskive fra varm panne med smør og kjøttboller på, så tar vi ordentlig middag litt senere i kveld :P

hei :D

jenta mi sover og hun sovnet plustelig. hun er jo ikke form har 39,3 i feber, men rakk ikke gi hun stikkpille nå :o

Dakkars lille.
Får håpe hun blir frisk fort
får veldig vondt av jenta mi <3 håper jeg og :/ hun starter jo i barnehagen til mandag og :o hun vil ikke ha is eller noe dumle kjærlighet og maten den bare spytter hun ut igjen :( flink å drikke da :D men urinen er fortsatt konsentert så må passe på !!

Back
Topp