Han er egentlig konfliktsky så regner med det kommer en kjapp unnskyldning når jeg kommer på kontoret nå! Bytter med mannen så vi begge får jobbet littYou badass you!ga han noe å tenke på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er egentlig konfliktsky så regner med det kommer en kjapp unnskyldning når jeg kommer på kontoret nå! Bytter med mannen så vi begge får jobbet littYou badass you!ga han noe å tenke på!
Samme som meg det. Har en pause nåNå er jeg her og. Men bare for en kort stund![]()
Lurt! Tihi, bare send ham et strengt blikk, så får han sikkert et sånt ekkelt sug i magen.Han er egentlig konfliktsky så regner med det kommer en kjapp unnskyldning når jeg kommer på kontoret nå! Bytter med mannen så vi begge får jobbet litt![]()
Det var godt med noen timer ekstra med søvnGodt hun sovnet igjen da. Må ha vært utslitt etter turen i går.
Separert middag her.Idag skal det grilles!
Ja det var kompliserte middagsplanerSeparert middag her.
Guttungen får hos mamma (sfo er stengt, så han er der resten av uka) før jeg henter ham.
Jeg og jentungen spiser når vi har sendt ham og faren på trening.
Mannen da enten før de går, eller når han kommer hjem... Ett eller annet han sikkert har kjøpt på vei hjem, for han skal muligens på egen trening når guttungen er ferdig
Så artigPå stadion ti min unna her
Takk for detTakk gikk en tur i sola før det ble en liten tur på senteret. Må vist ha mat oppdaget jeg hjemme![]()
Ha en fin dag på jobb![]()
Ha en flott dag snuppisNå må jeg åka. Vi skravles senere
GenialtKengubarnet er sendt på fotballskole. Han var fryktelig trøtt![]()
Vi skal gjøre ferdig soverommetHva skal dere i dag da?
Håper detMen så bra da! Da er vel det verste over vel..?
Si det...Ja det var kompliserte middagsplanerHva skal du og jentungen spise da?
Da har du jo noe å velge mellom i hvert fallSi det...
Muligens karbonader, for det vet jeg at vi har, vi har også noe kylling. Eller ostesmørbrød, eller noe i fryseren? vi får se
Ja, får se hva fantasien strekker til. Lillesøster er ikke veldig glad i hverken karbonader eller kylling, nemligDa har du jo noe å velge mellom i hvert fall![]()
Er det fortsatt mer igjen?Koseligjo flere jo bedre
![]()
Tror de fleste satser på detHahameg og, meg og
![]()