Jeg hadde vondt i hodet, så da ble det litt roligere :/Ikke lei, bare opptatt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde vondt i hodet, så da ble det litt roligere :/Ikke lei, bare opptatt!![]()
Hva driver du med da??Hva skjer damer ?Nå har jeg ikke skravlet her inne på altfor mange dager !
Bra du fikk satt han på plassGjorde det med litt andre ord baremakan altså! Gidder ikke sånt tull fra noen og i allefall ikke sjefen.
Tenker det var vakkert her på solkysten også?!Tusen takk! D har vi! Kunne ha vært lenger spør du meg![]()
Hva blir det til middag?Da sover jenta mi og håper feberen snart er bortelage enkel middag idag
![]()
Har vært veldig stille her idagBare meg her? Det må jo være første gang!får ta litt hjemmekontor i stedet da
![]()
Aha...da var du jo rett borti gata her!!!Jepp! Kjørte fra Larvik. Svingte så til venstre rett før meny, og så til høyre etter en drøy km ca![]()
Så det nåSkrev d i forrige quote![]()
Opptatt med to barn og shoppingHar vært veldig stille her idag![]()
Har vært uten strøm her i dag, så da ble det trening på megAha...da var du jo rett borti gata her!!!![]()
Pølser og potetsalt med pølsebrødHva blir det til middag?
Så det nå![]()
Aha...da var du jo rett borti gata her!!!![]()
Mmm. Grillet da eller?Pølser og potetsalt med pølsebrødhun våknet, men sovner igjen nå
stekepannen, for har ei feber syk jente som måtte komme seg i seng <3Mmm. Grillet da eller?
Ja, ikke sant?!God morgenSå deilig med lønningsdag
![]()
Spent på om du har fått nyklipt plen?Alt jeg mangler nå er en Is her jeg sitter å gynger på vogna så lillebror skal sovnefor gjett hvem som våkna når vi kom hjem og jeg som skulle ha klippet plenen da gitt... men men satser på at han sovner så jeg får startet på plenen hehe