Skravletråd august

You badass you! :D ga han noe å tenke på!
Han er egentlig konfliktsky så regner med det kommer en kjapp unnskyldning når jeg kommer på kontoret nå! Bytter med mannen så vi begge får jobbet litt:-)

Han er egentlig konfliktsky så regner med det kommer en kjapp unnskyldning når jeg kommer på kontoret nå! Bytter med mannen så vi begge får jobbet litt:-)
Lurt! Tihi, bare send ham et strengt blikk, så får han sikkert et sånt ekkelt sug i magen. :p

Idag skal det grilles!
Separert middag her.

Guttungen får hos mamma (sfo er stengt, så han er der resten av uka) før jeg henter ham.
Jeg og jentungen spiser når vi har sendt ham og faren på trening.
Mannen da enten før de går, eller når han kommer hjem... Ett eller annet han sikkert har kjøpt på vei hjem, for han skal muligens på egen trening når guttungen er ferdig

Separert middag her.

Guttungen får hos mamma (sfo er stengt, så han er der resten av uka) før jeg henter ham.
Jeg og jentungen spiser når vi har sendt ham og faren på trening.
Mannen da enten før de går, eller når han kommer hjem... Ett eller annet han sikkert har kjøpt på vei hjem, for han skal muligens på egen trening når guttungen er ferdig
Ja det var kompliserte middagsplaner:) Hva skal du og jentungen spise da?

Ja det var kompliserte middagsplaner:) Hva skal du og jentungen spise da?
Si det...

Muligens karbonader, for det vet jeg at vi har, vi har også noe kylling. Eller ostesmørbrød, eller noe i fryseren? vi får se

Back
Topp