Ja, er super kjekt med restmiddagVi har ofte restmiddag etter andre retter da
![]()
Ja, vi og egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er super kjekt med restmiddagVi har ofte restmiddag etter andre retter da
![]()
Oi, så dramatisk!Ikke enda, men trolig får mer eller mindre hele avdelingen det, de bortorganiseres til London. De er innkalt til sånn der pliktig "få-sparken-møte" hvor en kan ha med advokat eller fagforeningsrep. neste uke. Det er ledig kapasitet etter omorganisering andre steder, nemlig, så da nedlegger man dennedivisjonen her, og rundt ti mennesker mister jobben.
Ikke krise for oss (Jeg har da vitterlig ønsket ham ut av den jobben ganske lenge) men som han sier, en relativt nyansatt kolega som har kjøpt nytt hus og pusset opp deler av det... antakelig kjipere der. Vi klarer oss.
Han finner seg nok en ny jobb etterhvert.
Vi nærmer ossHåper det betyr dere snart er hjemme!
Heier på denne jeg og!Du kommer nok til å tilbringe jula over doskåla, skal du se!![]()
Jaja, du bestemmerTenker jeg dropper hele mannen jeg![]()
Så koselig daVar hos noen kompiser![]()
Elsker denDet er braVirker som du trives veldig godt i jobben din også.
MmmmJa, vi og egentligspesielt hjemmelaga pizza
![]()

Jente på 10 mndStakar lilleHvor gammel er babyen? (og mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, men er det gutt eller jente?)
Oi, så dramatisk!
Bra dere klarer dere fram til han finner noe nytt..
Vi og trenger en ny stolJa, det er bare bilstolen på toppen ja. Skjønner godt at du ikke stresser med så mange innlegg da. Vi har bare en bilstol, så vi har helt klart behov for en ny![]()
God kveldOg god kveld alle!Fin så langt?
Haha, ja, og sjansen til å vinne skravlekonkurransen.Nei, værre med lottoen![]()
Ble opptatt med noe kommune greierMerkelig stille her??
Kan jo ikke, står jo at man må kjøre videre så.Ja, må jo det... tviler på at politiet står akkurat der
Hoho,...koselig å se deg tilbake så kjaptKlarte visst ikke holde meg unna mer i kveld allikevel. Hva snakker vi om?![]()
Kvelden har vært så avslappende!God kveldhelt grei!
Din da??
Ååh, da er dere kommet kjempelangt! Er dere i rute da?Mellom voss og bergen. Går jo ras der hele tiden