God morgenGod morgen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen!![]()
Godt å bare være forkjøla, ikke syk av det i tillegg!God morgenHurra for jobb
![]()
Nei haha ikke her.Ikke ennåer jo lenge til
Du da?
Jøss, det var billig3 timer hver tirsdag![]()
Er ikke det typisk daMen nå går jo jeg og legger meg![]()
Fortell, fortell!!Ronja! Nå har jeg vært på hytta hos tanta mi![]()
Så herlig at de koser seg sammenJada, alt går seg til
Spent på hvor lang tid det tar men du går seg nok til.
Det var kjekt å se ham med ungene i kveld da, og se hvordan de satte pris på at han spiste middag med oss, og danset til tullete musikkvideoer med dem før kveldsmat (i mellomtiden var de hos venner...)
Hæ? Det der er ikke god personalpolitikk...Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."
Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
Kom du fra Larvik da?Random quote:
Ronja! Nå har jeg vært på hytta! Svingte av rett før Meny![]()
Den tid den sorg daHehe ja du skal ha for denMen litt for tidlig ennå tenker jeg
![]()
Ja, og treningOg trening
Så travelt er det ikke her
Nei jeg ble helt satt ut. Det ligner ikke sjefen min så helt tydelig at han lar sitt eget stress få fly over her!Hæ? Det der er ikke god personalpolitikk...
Ja. De gjør det. Jeg håper det blir mere sånn tid nå fremover. Familietid. Det er lekser, Fotball og venner, men det er også danse til vindaloo forran tv'n og le, og å lese bok på soverommet etter at tenner er pusset.Så herlig at de koser seg sammen
De savner nok mer tid med pappa de også..
Veldig!Er ikke det typisk da![]()
Hvordan har det gått i natt?Tusen takkstraks hjemme nå
![]()
Det hørtes masete ut!Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."
Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
Men det kan ham da ikke skrive når du har sykt barnMå være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."