Første gangen jeg laget den elsket de denSåååå gøy! Jeg trenger å komme meg ut!
Det har jeg skikkelig trua på![]()
Pavlova er så godt!! Aldri laget det før jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gangen jeg laget den elsket de denSåååå gøy! Jeg trenger å komme meg ut!
Det har jeg skikkelig trua på![]()
Pavlova er så godt!! Aldri laget det før jeg![]()
Hvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg!Jeg trenger også å komme meg ut, så dette er kjærkomment!
Så får vi tro troa di er rett da![]()
Fy skamme seg, mannen![]()
Hørtes veldig godt ut!Første gangen jeg laget den elsket de dentenkte å lage med jordbær og Kiwi denne gangen
![]()
Jaja, du bestemmer
Men jeg prøvde daaa!!
Vel teit om den skulle svikte nå!Men da satser vi på det nå også da!![]()
Åååå babybesøk!!! Så koselig!
Nei, alt for ofte, nei. Må få ut fingeren å finne på noe, men uten energi er alt litt slitsomtmen må se noen andre folk en sønn og mann kjenner jeg! En kaffe med ei venninne orker jeg!
Jeg elsker denHørtes veldig godt ut!
Way cool!Hvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg!![]()
Den har ikke vært her på *trommevirvel* to dager!Hvordan går det med kvalmen egentlig?
Jeg trives veldig godt hjemme jeg.
Men koselig å komme seg ut litt og av og til. Skulle nok tatt meg en bytur snart, på dagtid da, men bare for å kikke og gå på kafé og sånn. Det er lenge siden det!
Herlig! Da regner jeg med du har samme evner og satser på kjapt gravid denne gangenHvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg!![]()
Hurra, nå er den nok vekke for å bli!Den har ikke vært her på *trommevirvel* to dager!
Er veldig hjemmekjær selv også. Og sambo. Vi er nok det minst sosiale paret i vennegjengen. Men vi stiller opp og trår til når det trengs![]()
Ja, det er uhørt altså!Vel teit om den skulle svikte nå!
He HeKan jo ikke, står jo at man må kjøre videre så.![]()
Langt etter. Vi har stoppet sinnsykt mange ganger. Men nå er vi endelig hjemmeÅåh, da er dere kommet kjempelangt! Er dere i rute da?
Og treningHar nok med jobb, mann, barn, katter, gård og mamma i nabohuset![]()
Nei, det kan faktisk ikke gå feil! :OJa, det er uhørt altså!
Men med både deg og mamsemoms på laget for godtroende magefølelser, så kan jo ikke dette slå feil?
Hjemme nåHolder han på fremdeles?![]()
Åh så deilig, håper dere får sove godt!Langt etter. Vi har stoppet sinnsykt mange ganger. Men nå er vi endelig hjemme