Skravletråd august

Såååå gøy! Jeg trenger å komme meg ut!

Det har jeg skikkelig trua på :-)

Pavlova er så godt!! Aldri laget det før jeg :P
Første gangen jeg laget den elsket de den :p tenkte å lage med jordbær og Kiwi denne gangen :)

Jeg trenger også å komme meg ut, så dette er kjærkomment!

Så får vi tro troa di er rett da;)
Hvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg! :P

Åååå babybesøk!!! Så koselig!

Nei, alt for ofte, nei. Må få ut fingeren å finne på noe, men uten energi er alt litt slitsomt:P men må se noen andre folk en sønn og mann kjenner jeg! En kaffe med ei venninne orker jeg!

Hvordan går det med kvalmen egentlig?
Jeg trives veldig godt hjemme jeg. :p
Men koselig å komme seg ut litt og av og til. Skulle nok tatt meg en bytur snart, på dagtid da, men bare for å kikke og gå på kafé og sånn. Det er lenge siden det!

Hvordan går det med kvalmen egentlig?
Jeg trives veldig godt hjemme jeg. :p
Men koselig å komme seg ut litt og av og til. Skulle nok tatt meg en bytur snart, på dagtid da, men bare for å kikke og gå på kafé og sånn. Det er lenge siden det!
Den har ikke vært her på *trommevirvel* to dager! :D

Er veldig hjemmekjær selv også. Og sambo. Vi er nok det minst sosiale paret i vennegjengen. Men vi stiller opp og trår til når det trengs:-)

Hvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg! :P
Herlig! Da regner jeg med du har samme evner og satser på kjapt gravid denne gangen :D

Den har ikke vært her på *trommevirvel* to dager! :D

Er veldig hjemmekjær selv også. Og sambo. Vi er nok det minst sosiale paret i vennegjengen. Men vi stiller opp og trår til når det trengs:-)
Hurra, nå er den nok vekke for å bli!
Er bra man trives hjemme da, og i eget og hverandres selskap. Er liksom noe som skjer når man får mann og barn og, er så deilig med rolige kvelder!

Vel teit om den skulle svikte nå!
Ja, det er uhørt altså!
Men med både deg og mamsemoms på laget for godtroende magefølelser, så kan jo ikke dette slå feil?

Back
Topp