Ikke lei, bare opptatt!Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lei, bare opptatt!Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..
*rekker opp hånda*Mange som har nådd målet sitt, tro?
Ja, spyfri og første spark!Heier på denne jeg og!Men akkurat på julaften stemmer jeg for spyfri
![]()
haha prøvd alt mulig, som å la huset forfalleSpark ham i leggen!![]()
Var ikke noe gøy på tv idag!Hoho,...koselig å se deg tilbake så kjapt![]()
Så herligElsker denhar det kjempe bra!
Har nok med jobb, mann, barn, katter, gård og mamma i nabohusetMå jo ha noe å gjøre på![]()
Enig!!Ja, spyfri og første spark!![]()
Hurra, gratulerer!*rekker opp hånda*![]()
Mmm, som jeg gleder meg!!Du kommer nok til å tilbringe jula over doskåla, skal du se!![]()
vi skal kun slappe av så tenkte jeg å invitere familien på min side + svigerfar om han kan på hjemmelaget pavlovaPlaner i helgen noen?
Stakkars lilleKjenner på det samme her også :/
Så er nok best å ta kveld snart![]()
Ja, blir jo verdens fineste belønning til slutt!Mmm, som jeg gleder meg!!
Nei, svangerskap, særlig første 3-4 mnd er bare en pinsel man må gjennom for min del altså. Men tar det gjerne for å få premien![]()
Jeg digger sånne retter man lager og har av i to dager! Særlig på sånne hektiske dager med fritidsaktiviteter kl 17 f.eksSåpass
Her bruker vi nesten halve forma..så har vi resten til dagen etter. Det er ganske greit med restemiddager![]()
Holder han på fremdeles?Kjører bil, tørker spy og skifter drittbleier![]()
Men nå går jo jeg og legger megBle opptatt med noe kommune greiertilbake nå for en liten stund
![]()
Ja, akkurat julaften kan jeg godt droppe være kvalm/spyende. Men d må jeg bli gravid på første forsøk tror jeg? Og det blir jeg nok ikkeHeier på denne jeg og!Men akkurat på julaften stemmer jeg for spyfri
![]()
Ååååh, tenk det da! Det måtte være den beste julegavenJa, spyfri og første spark!![]()
Ja! Hotellovernatting og festPlaner i helgen noen?