Goody! Jeg var syk forrige uke så smittet nok lilleH. Bare mannen som har klart seg denne gangen. Pleier å være meg som holder meg friskNesten. Regner med å være på jobb igjen i morra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Goody! Jeg var syk forrige uke så smittet nok lilleH. Bare mannen som har klart seg denne gangen. Pleier å være meg som holder meg friskNesten. Regner med å være på jobb igjen i morra![]()
Enn så lenge har jeg god troTihi, går også med et lite håp om 2222, men vet ikke hvordan resten av mnd blir, så vanskelig å si.![]()
Åh, så bra! Da går det vel mest sannsynlig bra med skolestart. ❤Nope, var nok bare morgenrufs. Heldigvis! Er sikkert bare jeg som får dette såpass kraftig fordi jeg er litt nedkjørt etter denne sommeren.
Ja, og det er ikke ofte en på snart tre vil ligge på fanger liksom. Også spurte han flere ganger "jeg klemmer ikke lillesøster flat nå? Lille får ikke au?" Jeg lo og gråt av glede om hverandre. Så søt den der!!!Awh, ja, fælt når de er syke, men skjønner godt at det er koselig og. De er så varme og kosete. ❤
Vi får se. Må ordne littSkjønner. Ikke alltid man orker detSkravles i mårra heller da kanskje?
Tihi,ja. Godt vi er flere som enda mangler litt!Enn så lenge har jeg god tro![]()
Rasfare, kjør fortereRasfare! ! Ikke stopp! Du vet du har kommet til vestlandet da...
Ntåh, han holder fortsatt fast på at det er en jente? ❤Ja, og det er ikke ofte en på snart tre vil ligge på fanger liksom. Også spurte han flere ganger "jeg klemmer ikke lillesøster flat nå? Lille får ikke au?" Jeg lo og gråt av glede om hverandre. Så søt den der!!!
Ja, det er braTihi,ja. Godt vi er flere som enda mangler litt!
Hahaha, genialt. Hvor langt på Vestlandet er dere kommet?Rasfare! ! Ikke stopp! Du vet du har kommet til vestlandet da...
Ja, blir fort kjedelig å bare skravle med seg selv.Ja, det er bra
Må jo ha noen å skravle med også![]()
Bursdag i mårra og?Vi får se. Må ordne litt
Den har jeg ikke sett i det hele tattThe O.Cjeg er litt nerd...
Åh, det er så trøttsomt!ser nesten sånn ut! Når jeg føler jeg har skravlet en del syns det ikkemen jeg skal vel rekke 1500. Da er det ikke så hast
![]()
Ja, da blir det vel heller lite livJa, blir fort kjedelig å bare skravle med seg selv.![]()
Må jo ha noe å gjøre påSå flink du er davurderer ikke videre studier i det hele tatt jeg
![]()
HuffDa.. God bedring til febergutten!Tusen takk. Sover søtt nå. Febergutt og snørrete. Håper det går fort over![]()
Haha, det jeg og mente!Helt umulig![]()
Ja virker sånn!Ntåh, han holder fortsatt fast på at det er en jente? ❤