Skravletråd august

Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."

Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!

Jada, alt går seg til
Spent på hvor lang tid det tar men du går seg nok til.

Det var kjekt å se ham med ungene i kveld da, og se hvordan de satte pris på at han spiste middag med oss, og danset til tullete musikkvideoer med dem før kveldsmat (i mellomtiden var de hos venner...)
Så herlig at de koser seg sammen:D
De savner nok mer tid med pappa de også..

Må være hjemme med sønnen min på dagtid siden han har feber. Sjefen reagerer med å skrive tilbake "Ja vel. Du har mye på lista di nå. Sørg for å få tid til det."

Eeeeh!? Digger meg at han ikke vet at jeg satt en del på server hjemmefra i går og har gjort det han referer til. Guriland! Så oppgitt jeg blir av stressa sjefer!
Hæ? Det der er ikke god personalpolitikk...

God morgen :) har har endelig lillebror duppet litt av igjen så nå kan jeg gå i dusjen. Så må vi på nav og så blir det vel til å rusle litt rundt i sola.. Hva skal dere i dag da?

Så herlig at de koser seg sammen:D
De savner nok mer tid med pappa de også..
Ja. De gjør det. Jeg håper det blir mere sånn tid nå fremover. Familietid. Det er lekser, Fotball og venner, men det er også danse til vindaloo forran tv'n og le, og å lese bok på soverommet etter at tenner er pusset.

Og om noen mnd er det en baby. Som skal sove på magen til pappa, det har de andre elsket, som skal ligge og gulvet og plutselig snu seg, bevege seg. Det skal pappa også få oppleve

Det hørtes masete ut! :p Men flott at du allerede har gjort det, da ligger du ett skritt foran ;) God bedring, håper sønnen blir fort frisk! :)

Men det kan ham da ikke skrive når du har sykt barn

Back
Topp