Skravletråd august

Tror det blir lite skravling på meg i kveld, merker jeg er trøtt idag! Tror jeg skal sløve foran tven eller noe.

herregud jeg har ryddet og styrt i ca 5 timer idag jeg :o skal sette opp lett vegg og da må alt ut klessoppbevaring her så har holdt på med dette og gjenerelt husvask. turte ikke når jeg blødde så fælt :o mannebeinet er for lat til husarbeid :p

Alene?! Hvor er resten av gjengen?!:)
Mannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem (og jeg er litt lei av å vente på han, for han skal alltid noe, så han gadd jeg ikke vente på idag), og femårigen var ikke sulten for han hadde visst spist spaghetti da han var inne hos naboen!

Oisann, da melder det seg plutselig frem et behov for jobbskifte da! Og det er kanskje ikke det dummeste? Håper bare han får jobb fort!
Klart motivasjonen ikke er på plass da!

Ikke det dummeste som kunne skjedd for ham nei. Kjipt at ca 10 personer mister jobben da, men for hans del, han trengte det sparket bak for å finne seg en ny jobb egentlig. Hadde bare vært gunstigere å finne den mens han var i jobb for å slippe dagpengeperioden, men vi klarer det helt fint. Selvsagt ikke optimal timing opp mot termin om 5 mnd og denslags, men whatever, det blir som det blir, og det ordner seg nok.

Ikke det dummeste som kunne skjedd for ham nei. Kjipt at ca 10 personer mister jobben da, men for hans del, han trengte det sparket bak for å finne seg en ny jobb egentlig. Hadde bare vært gunstigere å finne den mens han var i jobb for å slippe dagpengeperioden, men vi klarer det helt fint. Selvsagt ikke optimal timing opp mot termin om 5 mnd og denslags, men whatever, det blir som det blir, og det ordner seg nok.
Det ordner seg jo stort sett. Og håper det ordner seg fortest mulig for dere nå;)

Ja, ikke sant! Man kan jo bli både mitløs og frustrert mens man holder på, men såå deilig etterpå når alt er på plass:)
Og vi må bli ferdige straks, for vaskedamen kommer igjen på fredag;)

Back
Topp