Det kan jeg tenke megJada men bråkete gjeng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg tenke megJada men bråkete gjeng![]()
Det er jo det viktigsteDet ble det. Gutten er fornøyd han![]()
Wow! Og jeg som trodde jeg har hatt det travelt i dag med rydding i diverse skalherregud jeg har ryddet og styrt i ca 5 timer idag jegskal sette opp lett vegg og da må alt ut klessoppbevaring her så har holdt på med dette og gjenerelt husvask. turte ikke når jeg blødde så fælt
mannebeinet er for lat til husarbeid
![]()
Lurer på når det blir roligereDet kan jeg tenke meg![]()
Ja da kan det vel være greit å bli ferdig til daOg vi må bli ferdige straks, for vaskedamen kommer igjen på fredag![]()
Er det noen der enda?Lurer på når det blir roligere
Så kjedeligÅh, appen vil ikke funke jooo. Tilbake til nettleseren da..![]()
Gått ganske bra før udag, men nå ville den ikke noen ting. Får prøve igjen etterpåSå kjedelig
Har ikke opplevd problemer med den i dag..
Håper den snart virker bra hos deg igjenGått ganske bra før udag, men nå ville den ikke noen ting. Får prøve igjen etterpå![]()
Det ordner seg jo stort sett. Og håper det ordner seg fortest mulig for dere nå![]()
Håper det. Ernså mye lettere med appen enn nettleseren!Håper den snart virker bra hos deg igjen![]()
Åh, appen vil ikke funke jooo. Tilbake til nettleseren da..![]()
Ja, det er så innmari irriterende!: PÅå, hater når det skjer![]()
Hva slags fiskesuppe da? Vi har spist seifilet viHva hadde dere til middag i dag?
Har nytet en god fiskesuppe i dag![]()
Koselig med svigermorbesøk daTja, jobbe litt.
Også kommer svigermor en tur, hin skal i en begravelse. Må bare avklare om hun mener overnatte her torsdag til fredag, eller stoppe her i helga på vei hjem eller begge deler. Men vi må nok finne gjestesenga igjen
Hvem skulle trodd den kunne bli så full når det er en mnd siden sist hun var her? Men jeg har hatt bursdag i mellomtiden..
Det kan dog tas i morgen, så nå har jeg tatt meg en dusj, hvilket jeg kunne selv om ungene var ute hos venner fordi mannen er hjemme!
Bare ventHaha Uff jeg er trur kanskje ikke jeg vil ha en mann nå jeg, jeg har egentlig nok med den lille mannen jeg har i hus![]()
Er ikke så ille dyrtDet kan man vel bare spekulere i...Tror jeg må vinne i Lotto og bestille en vaskedame...
![]()