Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er daJeg har litt av hvertSnart 5 år fra universitetet innen realfag og noe ekstra økonomi fag. Kunne tenkt meg å ta master i biomedisin
![]()
Hehe.. Men dere fikk jo oppklart misforståelsen daBle faktisk helt skandale!!huff...
Ja, og det blir jo bra til slutt. Bare kjedelig og kaotisk mens det står på...Åh, ja noen ganger må man omrokkere litt for at det skal gå opp!
Gikk feiringa bra?Sliten jegmen må rydde opp før det blir sofatid
Det skjønner jeg godtSliten jegmen må rydde opp før det blir sofatid
Mannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem (og jeg er litt lei av å vente på han, for han skal alltid noe, så han gadd jeg ikke vente på idag), og femårigen var ikke sulten for han hadde visst spist spaghetti da han var inne hos naboen!Alene?! Hvor er resten av gjengen?!![]()
Oisann, da melder det seg plutselig frem et behov for jobbskifte da! Og det er kanskje ikke det dummeste? Håper bare han får jobb fort!
Klart motivasjonen ikke er på plass da!
Helsesøster slet han helt utJepp..men F sov seg igjennom hele besøket da.. Syntes vel det var nok å være våken når helsesøster var her![]()
For aldri for mye av det!Alltid kjekt med skapplass![]()
Hehe...ikke santAkkurat det samme tenker jeg! At jeg orket å ikke ha vaskehjelp...
Deilig å kunne bekrefte mistanken dinVar det jeg viste![]()
Det ordner seg jo stort sett. Og håper det ordner seg fortest mulig for dere nåIkke det dummeste som kunne skjedd for ham nei. Kjipt at ca 10 personer mister jobben da, men for hans del, han trengte det sparket bak for å finne seg en ny jobb egentlig. Hadde bare vært gunstigere å finne den mens han var i jobb for å slippe dagpengeperioden, men vi klarer det helt fint. Selvsagt ikke optimal timing opp mot termin om 5 mnd og denslags, men whatever, det blir som det blir, og det ordner seg nok.
Fullstendig enig!!Hehe...ikke sant
Verdt hver eneste krone!
Ja, ikke sant! Man kan jo bli både mitløs og frustrert mens man holder på, men såå deilig etterpå når alt er på plassJa, og det blir jo bra til slutt. Bare kjedelig og kaotisk mens det står på...
Jada men bråkete gjengDet skjønner jeg godt
Ble det en fin feiring ?
Og vi må bli ferdige straks, for vaskedamen kommer igjen på fredagJa, ikke sant! Man kan jo bli både mitløs og frustrert mens man holder på, men såå deilig etterpå når alt er på plass![]()
Det ble det. Gutten er fornøyd hanDet skjønner jeg godt
Ble det en fin feiring ?