Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alene?! Hvor er resten av gjengen?!Veldig! Ikke for det, er fint i dag og daKos dere med grilling. Jeg har akkurat fortært seifilet med tilbehør alene jeg:O
Er veldig artigDet høres spennende ut![]()
Ble faktisk helt skandale!!Ble nysgjerrig og måtte klikke meg litt bakover. Haha, unnskyld altså, men måtte le godt!! Det ble jo bare så INNMARI feil og! Haha![]()
Jeg har litt av hvertDet høres spennende uthva slags utdannelse har du?
Koselig med bestemor besøk![]()
Ja, det synes jeg.Kjempeforskjell! Vi på østlandet er heldige![]()
Godt utdannet du daJeg har litt av hvertSnart 5 år fra universitetet innen realfag og noe ekstra økonomi fag. Kunne tenkt meg å ta master i biomedisin
![]()
jeg elsker å lære nye ting og har tatt utdanningen over lang tidGodt utdannet du da![]()
Så flink du erJa, jeg klarte målet mitt![]()
Det skal jeg gjøreGi en lyd om du trenger hjelp til noe da![]()
Det er helt vidunderligJa, det er noen som har det!Haha
Det må være deilig å slippe å tenke på husvask
![]()
Klart vi gjørNei ikke sant, trudde bare dere satt der jeg![]()
Har alt for hektisk jobb jeg, til å utdanne meg mer utover det...jeg elsker å lære nye ting og har tatt utdanningen over lang tider jo gammel jo
![]()
Akkurat det samme tenker jeg! At jeg orket å ikke ha vaskehjelp...Det er helt vidunderligfatter ikke at jeg orket all denne vaskingen før
![]()
Tja, jobbe litt.Da må du slappe av i kveld![]()
Det samme gjør sikkert rørleggeren som snart dukker oppHaha det er jo godt noen gjør det da ❤![]()
Ja jeg klager ikkeKul jobb![]()