Veldig! Nå har de vært her og vurdert, så nå er det bare å vente på konklusjon...Den er kjip![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig! Nå har de vært her og vurdert, så nå er det bare å vente på konklusjon...Den er kjip![]()
Ja, det er noen som har det!Haha, det gjør jeg også
Og idag kommer jeg hjem til nyvasket hus!!!![]()
Skulle jo tro det, er staten liksomvi er jo ikke kjent for å stresse
![]()
Haha, forstår ikke folk som klarer å la mat komme i andre rekke! :OMannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem hanSå jeg og femårigen spiser vel bare først. Har snart gitt opp det å sitte sammen å spise, for mannen har jo aldri tid!
![]()
Haha...han elsker sin stinkende mamma![]()
Har man ikke penger, så bør man heller prioritere vekk noe annet, evt spare opp til man får råd. Risikere livet til hele familien bare for å spare noen kroner.Klart det er farlig men har man ikke penger så er det ike rart de gjør det
HahaHaha, forstår ikke folk som klarer å la mat komme i andre rekke! :O
Målet er 40.000 for august?39.445 innlegg![]()
Vi reiser til sommeren til høstenVeldig trist! "Bare" ett år til neste gang![]()
Forstår ikke at det er mulig!Hahakan nok ha en ørliten tendens til det eller jeg da, men ikke så ille som mannen. Og ikke nå som jeg er gravid
![]()
Kul jobbBegge deler
Elsker å nøste opp saker først og ta skurkene etterpå![]()
Går bra altsåHuff, det ble jo bare helt feil det der![]()
Klart det er synd på deggod bedring og beklager kjapp quoting..
Ja, det ble ganske komisk egentligBle nysgjerrig og måtte klikke meg litt bakover. Haha, unnskyld altså, men måtte le godt!! Det ble jo bare så INNMARI feil og! Haha![]()
Hehe, ja det ble egentlig detJa, det ble ganske komisk egentlig![]()
Frister veldig å overlate hjem og barn til mannen og bare reise til varmere strøk med miniVi reiser til sommeren til høsten![]()
Det håper virkelig jeg ogsåHva studerer du?
Håper de klarer å fikse det snart da!
Skulle quote ditt innlegg, men ble feilHva var til meg?
Men det vil du jo ikkeJippi, da har jeg akkurat 2.222 innlegg som er kravet
Da kan jeg om jeg vil forsvinne resten av måneden
Ja greit å få unna littMå vel til![]()