Her har vi tørket spy to ganger
enda noen timer til vi er hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei, bilsyke barn?Her har vi tørket spy to gangerenda noen timer til vi er hjemme.
Oi, mannen din har da vært unormalt lenge hjemme i dag?![]()
Da har jeg startet omorganiseringen av ungene kleskommoder. Veldig nødvendig da litt kommoder må skifte rom for at alt skal gå opp nå.
Må jobbe og, men det får vente litt.
Oisann, da melder det seg plutselig frem et behov for jobbskifte da! Og det er kanskje ikke det dummeste? Håper bare han får jobb fort!Jepp, og nå blir det nok endringer fremover.
Han er innkalt til "få sparken-møte" neste uke, avdelingen bortorgansieres til London, så da er ikke motivasjonen til 12-16 timers dager så stor
Da er det langt hyggeligere å spise middag med familien, snakke litt med meg om hva som egentlig skjer, ta en kjapp regning på økonomien og fastslå at det kommer til å gå bra, vaske opp mens jeg tar en dusj og kose med ungene, gi dem mat, og legge dem, heller enn å måtte si god natt til dem etter at de har sovnet.
Her har vi tre kommoder, på badet og på hvert av gutta sine rom. Alle tre må flyttes på, så litt av en kabal å få flyttinga til å gå opp. Fikk gjort over halvparten nå da, før minstemann la seg. Resten får bli i morra!Å, jeg hadde en slik runde for et pr uker siden, dvs, kommoden de delte ble lillesøster sin, og hans flyttet inn i et skap på det rommet vi engang skal få ordnet til ham...
Takk takk. Men ingen hvile ennåGratulerer, godt jobbet![]()
Klart det var det søtaVar det ikke morsomt da?!![]()
Åh, det hørtes deilig ut!jeg har fått matlysten tilbake så ble en halv melkesjokoladeplate etter litt middag![]()
det var godt ! har ikke hatt lyst på sjokolade en gang, så godt at formen er bedre. det liker viÅh, det hørtes deilig ut!
Den var livat hvertfallMorsom bursdagsfeiring?![]()
Ikke alle som er like braSkal si det er stor forskjell på veiene i dette landet her..
Åh, ja noen ganger må man omrokkere litt for at det skal gå opp!Da har jeg startet omorganiseringen av ungene kleskommoder. Veldig nødvendig da litt kommoder må skifte rom for at alt skal gå opp nå.
Må jobbe og, men det får vente litt.
Mmmm, hørtes deilig ut!jeg har fått matlysten tilbake så ble en halv melkesjokoladeplate etter litt middag![]()
Akkurat sjekka inn her, så prøver å henge meg påhei jenterhva er det prat om idag da?
det var detMmmm, hørtes deilig ut!![]()
Nei, altfor ustabilt værSå bra
Ble det spising ute også?