Det tror jeg du er jaJoda, jeg er nok kanskje et naturtalent. I all beskjedenhet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg du er jaJoda, jeg er nok kanskje et naturtalent. I all beskjedenhet.![]()
Lykke tilHihi ja! Spent på første timenIkke møtt jordmor før.
Nei da.Oh no,ingenting alvorlig håper jeg?
Masse god bedring til dere!
Nei, var litt treg med å bestille time, så han har visst ferie ut denne uka.Ikke før neste tirsdag nei..
Haha ja, tror de hadde funnet oss en anelse slitsomme.Tror dere hadde blitt sendt fort hjem ja![]()
Ah, venner i nøden! ❤Nei da.
Vi er bare kraftig forkjølet alle mann.
Ha for øyeblikket to veldig gode venner Hr. Ventoline og Frk. Te![]()
Men mange dyktige lærere her da.Det tror jeg du er ja
Er det, lurer på om jeg skal invitere Mr. Paracett også...Ah, venner i nøden! ❤
Utrolig kjedelig, håper det går raskt over!
Grattis!Nei, var litt treg med å bestille time, så han har visst ferie ut denne uka.
Er 12 uker idag da!![]()
Alle gode ting er tre! Forstår godt at du er forsiktig da, og godt er det, men er jo noe med det at du skal orke å være mamma også.Er det, lurer på om jeg skal invitere Mr. Paracett også...
Håper også jeg blir raskt frisk, er ikke så veldig glad i å ta medisiner nå som jeg ammer
Tusen takk!Grattis!
Hverken Ventoline eller Paracett anses som farlig når man ammer, men liker fremdeles ikke å ta detAlle gode ting er tre! Forstår godt at du er forsiktig da, og godt er det, men er jo noe med det at du skal orke å være mamma også.![]()
Nei, skjønner godt det, føles jo litt "feil", uansett hvor trygt det egentlig er.Hverken Ventoline eller Paracett anses som farlig når man ammer, men liker fremdeles ikke å ta det![]()
Det er noe med medisiner som føles feil når man ammer ja, uansett om de ikke er farlige. Lirer faktisk på om jeg ikke fikk lov å donere melk om jeg hadde tatt paracet faktisk. Men det er jo spesielt da, for donormelk går til bittesmå og/eller syke nyfødte bHverken Ventoline eller Paracett anses som farlig når man ammer, men liker fremdeles ikke å ta det![]()
God morgenGod morgenTidlig oppe for å reise av gårde på jobb. Håper dere får en strålende dag
![]()
Så kjektOg så er dagen kommet. Om bare litt over fem timer skal vi få hilse på lille i magen igjen. Håper alt står bra til med den. Som en bonus håper jeg vi får vite kjønn også.
God morgenGod morgen. Her blir det jobb etter søvnløs natt. Kjipe saker!![]()
"Problemet" mitt er astmaen min er så mild at jeg ikke trenger medisiner til daglig, men dersom jeg ikke gjøre det når jeg er kraftig forkjølet får jeg veldig lett bronkitt og de medisinene jeg da vi trenge er verre enn Ventoline og paracettDet er noe med medisiner som føles feil når man ammer ja, uansett om de ikke er farlige. Lirer faktisk på om jeg ikke fikk lov å donere melk om jeg hadde tatt paracet faktisk. Men det er jo spesielt da, for donormelk går til bittesmå og/eller syke nyfødte b
Kjedelig! Håper dere blir friske fortÅ for en fin gjeng vi er her hjemme.
Både mannen, frøkna og jeg er syke