Skravletråd august

Jeg synes også det var greit uten for mye besøk ;-)
Var mer besøk med eldste, med yngste var det bare pappan og storebror utenom bestefar den ene gangen. Men pappan og storebror var bare innom en dag til pga reisevei og at samboer ikke har lappen. De måtte ta tog og det var så tungvint på ettermiddager etter jobb. Vi valgte at samboer tok sine to uker da jeg kom hjem pga ks.
Jeg hadde enerom den uka jeg lå der pga snittet.
Okay. Når man er på barsel, og har er normalt opphold, så vil man gjerne bruke litt tid med baby og øve på amming og stell osv. Så greit å ha det litt rolig rundt seg. :)

Hahahaha! Vi skulle født på samme sykehus på samme dag. Fy faen vi hadde laget liv i leieren! Treliter vin og fenalår enyone? Fest på rom 10!
Haha, det hadde vært utrolig vittig. Noe sier meg at tiden på barsel ikke hadde vært så ille allikevel da. :rolleyes:
Møtes på midten? :D må vel bli Skien eller noe sånt det? :p

Du får gjøre han grei mot deg! :D Bare vær ærlig. Leger og mannfolk flest digger vel kvinner i nød og vi er jo typ i nød fordi vi helst ikke vil sette ei tå innafor barsel :rolleyes: han vil sette det som sin misjon å få deg til P ombestemme deg :-)
Haha, ja, du sier noe. Jeg har ingen motforestillinger mot å appellere til beskytterinnstinktene dems. Målet helliger middelet! :P

Okay. Når man er på barsel, og har er normalt opphold, så vil man gjerne bruke litt tid med baby og øve på amming og stell osv. Så greit å ha det litt rolig rundt seg. :)
Her ble det strenge besøksregler når det var svineinfluensa i 2009. Så så de bonusen av dette; amming kom fortere i gang, mødrene kom seg fortere etter fødsel, kortere liggetid pr fødsel etc. Så her har de beholdt de strenge besøksreglene av hensyn til mor. Tipp topp sier jeg. Mannen tok med minstemann ned i lobbyen så besteforeldrene fikk hilst på, men jeg tok meg en hvil. Ellers var mann og eldstemann innom en liten tur hver ettermiddag, og mannen ble igjen ene kvelden når svigers var og hilste på i lobbyen, for da tok de med seg eldstemann. Passa meg supert!

Haha, det hadde vært utrolig vittig. Noe sier meg at tiden på barsel ikke hadde vært så ille allikevel da. :rolleyes:
Møtes på midten? :D må vel bli Skien eller noe sånt det? :p
Haha, dere er ikke sanne altså :p

Haha, ja, du sier noe. Jeg har ingen motforestillinger mot å appellere til beskytterinnstinktene dems. Målet helliger middelet! :P
Hihi, lykke til! Og husk å fortelle oss fortsettelsen;)

Og så er dagen kommet. Om bare litt over fem timer skal vi få hilse på lille i magen igjen. Håper alt står bra til med den. Som en bonus håper jeg vi får vite kjønn også.
Åh, så spennende! Lykke til!

Her ble det strenge besøksregler når det var svineinfluensa i 2009. Så så de bonusen av dette; amming kom fortere i gang, mødrene kom seg fortere etter fødsel, kortere liggetid pr fødsel etc. Så her har de beholdt de strenge besøksreglene av hensyn til mor. Tipp topp sier jeg. Mannen tok med minstemann ned i lobbyen så besteforeldrene fikk hilst på, men jeg tok meg en hvil. Ellers var mann og eldstemann innom en liten tur hver ettermiddag, og mannen ble igjen ene kvelden når svigers var og hilste på i lobbyen, for da tok de med seg eldstemann. Passa meg supert!
Åh, det hørtes bedre ut!! Sist jeg fødte var i starten av 2007, så krysser fingrene for at det har bedra seg her og. Folk kan vente til man er kommet seg hjem før de kommer på besøk. :P iallefall når man skal være der så kort tid som jeg planlegger. :rolleyes:

Åh, det hørtes bedre ut!! Sist jeg fødte var i starten av 2007, så krysser fingrene for at det har bedra seg her og. Folk kan vente til man er kommet seg hjem før de kommer på besøk. :P iallefall når man skal være der så kort tid som jeg planlegger. :rolleyes:
Ja, det er nettopp det. Vi var der akkurat tom føllings vi da, men det var ok så lenge jeg hadde enerom. Og her er ikke legesjekk før på da to, når fødedagen er dag null. Så må uansett tilbake noen turer...

Back
Topp