TakkGod natt og lykke til med feiring! Hurra for Kengubarnet!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod natt og lykke til med feiring! Hurra for Kengubarnet!![]()
Det vet man jo aldriEr jo detmen skal aldri si aldri, kanskje jeg ammer mye lengre enn jeg ser for meg nå
![]()
Du har da kommet godt inn i det synes jegOh yes. Men 2222 tror jeg blir for ambisiøst for meg. Jeg er jo skravlejomfru.![]()
Jeg syns det var veldig greit med besøk på sykehuset jeg for det var lettere å kaste de ut der enn hjemme. Så jeg hadde to besøk om dagenJeg synes også det var greit uten for mye besøk ;-)
Var mer besøk med eldste, med yngste var det bare pappan og storebror utenom bestefar den ene gangen. Men pappan og storebror var bare innom en dag til pga reisevei og at samboer ikke har lappen. De måtte ta tog og det var så tungvint på ettermiddager etter jobb. Vi valgte at samboer tok sine to uker da jeg kom hjem pga ks.
Jeg hadde enerom den uka jeg lå der pga snittet.
Håper du får en fin dag på jobbGod morgenTidlig oppe for å reise av gårde på jobb. Håper dere får en strålende dag
![]()
Takk for detHåper du får en fin dagopphold jobb
Lykke til! Så morroOg så er dagen kommet. Om bare litt over fem timer skal vi få hilse på lille i magen igjen. Håper alt står bra til med den. Som en bonus håper jeg vi får vite kjønn også.
Så spennende. Lykke til i dagOg så er dagen kommet. Om bare litt over fem timer skal vi få hilse på lille i magen igjen. Håper alt står bra til med den. Som en bonus håper jeg vi får vite kjønn også.
Det hørtes litt kjipt ut ja. Håper du ikke sovnerGod morgen. Her blir det jobb etter søvnløs natt. Kjipe saker!![]()
Kommer garantert til å sliteDet hørtes litt kjipt ut ja. Håper du ikke sovner
Får sove hos jordmorKommer garantert til å sliteskal til jordmor klokken 12 så får ta en dupp i bilen etterpå
![]()
Å uff da.Å for en fin gjeng vi er her hjemme.
Både mannen, frøkna og jeg er syke
Hva veddet dere om?han bare hintet på veddemålet vi hadde tidligere i dag. Jeg tapte og måtte gi han en fotmassasje