Skravletråd august

Oh no,ingenting alvorlig håper jeg?
Masse god bedring til dere!
Nei da.
Vi er bare kraftig forkjølet alle mann.

Ha for øyeblikket to veldig gode venner Hr. Ventoline og Frk. Te :P

Er det, lurer på om jeg skal invitere Mr. Paracett også...

Håper også jeg blir raskt frisk, er ikke så veldig glad i å ta medisiner nå som jeg ammer
Alle gode ting er tre! Forstår godt at du er forsiktig da, og godt er det, men er jo noe med det at du skal orke å være mamma også. :P

Hverken Ventoline eller Paracett anses som farlig når man ammer, men liker fremdeles ikke å ta det :(
Det er noe med medisiner som føles feil når man ammer ja, uansett om de ikke er farlige. Lirer faktisk på om jeg ikke fikk lov å donere melk om jeg hadde tatt paracet faktisk. Men det er jo spesielt da, for donormelk går til bittesmå og/eller syke nyfødte b

God morgen :) fikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag? :)

Det er noe med medisiner som føles feil når man ammer ja, uansett om de ikke er farlige. Lirer faktisk på om jeg ikke fikk lov å donere melk om jeg hadde tatt paracet faktisk. Men det er jo spesielt da, for donormelk går til bittesmå og/eller syke nyfødte b
"Problemet" mitt er astmaen min er så mild at jeg ikke trenger medisiner til daglig, men dersom jeg ikke gjøre det når jeg er kraftig forkjølet får jeg veldig lett bronkitt og de medisinene jeg da vi trenge er verre enn Ventoline og paracett

Back
Topp