Vi bruker en løper på sofabordetHar dere duk på spisebord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker en løper på sofabordetHar dere duk på spisebord?
Neida, fornøyd med denDet er jo ikke det dummeste![]()
Hihi...er han Lego-fan?Det kjøpte samboeren min også.![]()
Første?JaTermin i sep
hva med deg? Har? Prøver? Gravid?
Ja han strålte som en sol på vei hjemDet er kult da!
Så deiligGod morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen![]()
det er detEr veldig stille her![]()
Ikke cherocs!!!17. August starter jenta mi i barnehagen :O trenger hun cherroks og hvor mange par sko trenger hun høst/vinter?![]()
Synes de har mye fint på snuppelus, polarn o pyret og babyshopNoen som vet om nettbutikker med fine klær til jente str 92/98?![]()
FlinkGod morgen!
Frøkna sov jammen hele natta i senga si :-o
Men våkna 6.30 da....
Hihi...herlig måte å gjøre det pMannen skjønner ikke hvorfor hun må å litt dyrere klær så shopper når han ikke ser, for når det kommer liker han de godt og glemmer prisen![]()
Fant seg LegoOk, får håpe han finner noe da![]()
Var seg vel unntEr det.
Spesielt når man ikke får det så veldig ofte
Jeg henger litt etter med lesinga, var det det med dress test??Har du fått denne måneden?
Lego er alltid kjektFant seg Lego![]()
Jeg har ikke fått mitt, så derfor jeg spør. Så det var kommet nytt i butikken på onsdag. Mener det var test av dress i juliutgavenJeg henger litt etter med lesinga, var det det med dress test??
Er noe med at han får sjokk av prisen, men når han ser produktet da er det greitHihi...herlig måte å gjøre det p![]()
Jeg ble overrasket. Godt jeg kunne dusje henne. Det var over alt![]()
Arghhhhh håper det går fort å få service da
Her er det 21!Er ikke varmt her, bare 14 grader.
Har sluttet å regne da og det ser ut som om det klarner