Skravletråd august

Mannen skjønner ikke hvorfor hun må å litt dyrere klær så shopper når han ikke ser, for når det kommer liker han de godt og glemmer prisen :p

Så bra! Hvilken årsmodell har du? Har hørt at de som er noen år gamle (over 3 år)er stive og sånn. Men at de nye skal være bedre.
Min er eldre enn 3 år, og den er absolutt ikke stiv. Har brukt den på 2 barn, og skal bruke den på neste også. Veldig god å trille.

Mannen skjønner ikke hvorfor hun må å litt dyrere klær så shopper når han ikke ser, for når det kommer liker han de godt og glemmer prisen :p
Til frøkna hedde jeg en liten forkjærlighet til de små søte kjolene far Wheat når hun var liten.
Det er ikke de billigste, men fant en del av dem på Norwegian Outlet i Vestby

Min er eldre enn 3 år, og den er absolutt ikke stiv. Har brukt den på 2 barn, og skal bruke den på neste også. Veldig god å trille.
Åh, så bra! Da ser det litt lysere ut mtp å kjøpe brukt!
Hadde en brio kombivogn (vet ikke hvilken type) til vesla når hun var baby for 9 år siden. Angrer som en hund på at jeg ga den vekk, for den var altså så god! Akkurat passe spenstig og god plass under.

Åh, så bra! Da ser det litt lysere ut mtp å kjøpe brukt!
Hadde en brio kombivogn (vet ikke hvilken type) til vesla når hun var baby for 9 år siden. Angrer som en hund på at jeg ga den vekk, for den var altså så god! Akkurat passe spenstig og god plass under.
Ja det er den. Angrer på at jeg ikke fikk ny bag da den ble ødelagt på en flytur. Må kanskje ha ny, men ser de er utrolig billige på finn.

Back
Topp