Skravletråd august

17. August starter jenta mi i barnehagen :O trenger hun cherroks og hvor mange par sko trenger hun høst/vinter? :)

17. August starter jenta mi i barnehagen :O trenger hun cherroks og hvor mange par sko trenger hun høst/vinter? :)
Vi har joggesko og støvler nå. Overgangssko litt lenger utpå her. Cherrox først når det blir slapsevær og vintersko til vinteren. Og så bruker vi sandaler inne.

Jeg har ikke lyst på annet enn besøket som kommer i kveld jeg da :p fetteren med familie kunne godt latt Vær å komme syntes jeg Haha :p

Dere må kose dere masse :) her er jeg på vei inn i dusjen nå :)
Hehe ok skjønner:)

Hatt det super gøy på leos:D

Vaskemaskina mi er avgått ved døden!! (Med klær inni :( )

Drapsmetode? Tydeligvis lyn...

Hehe ok skjønner:)

Hatt det super gøy på leos:D

Men det gikk bra, ikke det de er hyggelige men kona hans har så mye rart for seg Haha :P så hadde mamma sagt at lillebror hadde så problemer med magen og ikke sov... fordi når mamma ringte meg her om dagen så sa jeg at jeg ikke var interessert i besøk og at han ikke fant roen helt da fordi han hadde litt luft i magen... så da fikk jeg den leksa om hva og hvordan jeg skulle gjøre ting for magen hans... så en dag med litt luft i magen og han har vist kjempe problemer med magen...

Gøy på lekeland :)

Back
Topp