Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gadd ikke lese gjennom jeg heller![]()
Du lander vel på 40001500 til er sa mye det
Er veldig stille herLite innlegg på meg på morran i dag..
Hehe, nei da må man regne med noen humper i veien og retningsendringerJa, så langt er det detPlanene mine slår nesten alltid feil, men man kan ikke forvente annet med småbarn i hus
![]()
Jeg og! Helt forferdelig! :OJa du kan så si... jeg syntes bare det blir værre og værre jo eldre frøkna blir jeg :O
Mhm fryktelig kjedeligKjedelig da
Rydder jeg også..
Gjør nok ikke detDu lander vel på 4000![]()
Hilser tilbakegvv bnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfvggggggggggggggggggggggggggg
Han er tidlig igang med sin forumkarriereLille U sine føtter på tastaturet som denne gang faktisk klarte å flytte musepekeren og sende..
Ååh...så herligÅååååååå får masse snapper av tantegullet.
Vi har joggesko og støvler nå. Overgangssko litt lenger utpå her. Cherrox først når det blir slapsevær og vintersko til vinteren. Og så bruker vi sandaler inne.17. August starter jenta mi i barnehagen :O trenger hun cherroks og hvor mange par sko trenger hun høst/vinter?![]()
Jeg og! Helt forferdelig! :O
Hehe ok skjønnerJeg har ikke lyst på annet enn besøket som kommer i kveld jeg dafetteren med familie kunne godt latt Vær å komme syntes jeg Haha
Dere må kose dere masseher er jeg på vei inn i dusjen nå
![]()
Hehe, ja...skal quote. Blir nok i kveld etter guttungen er lagtJa gjør det ;-)
Quote meg på det, jeg blir borte en stund i dag og sånn som dere skravler blir det nok vanskelig å finne igjen![]()
Det skal være sikkert og visst! Teller ned minutter til søndag...Fordi mammahjertet bare vil ha barna sine sammen med seg hele tiden![]()
Hehe ok skjønner![]()
Hatt det super gøy på leos![]()