Eller detEller sovnet sent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller detEller sovnet sent
Eldstegutten kjøpte seg LegoHva har du shoppet?
Vi har kjøpt ny fryser og handlet inn siste rest til dåp på søndag. Full forbereding.da er det deilig med ammepauser.
![]()
Må jo ha noe å gjøre på når ungene nekter å doveFader som dere skravler om dagen.
Eller natta...
Sofa! Det blir kjekt nok for min delNoen som skal noe kjekt i dag?
Høres koselig utDa er eldste og mannen dratt bort, huset rent og ryddig. Det regner og tordner, så jeg ammer mini i søvn i sofaen igjen og sjekker bv og ser tomb raider på Netflix![]()
Vanskelig å oppdra slike som henneHun gjør ikke det
Har tappert prøvd å få tak i barnevakt, men lyktes ikke. Så da blir det sofa og sushi her... Med andre ord lite spennende!Noen som skal noe kjekt i dag?
Luksus i hverdagen er viktigDet føltes ut som luksus
Så hyggelig å bli tatt godt vare påHåper detde er så gode der! Når jeg sa at jeg har mistet igjen så svarte hun: "ååå, du trenger hastetime du da. Det er fult helt til 31. Men kan ikke jeg ringe deg når vi får inn en avbestilling?"
Æsj...var ikke du opptatt med rydding i dag??Duuuh jeg kan fortsatt lese
ja, og spesielt når man er så sårbar som jeg er nå <3Så hyggelig å bli tatt godt vare på![]()
Jepp, voksdukHar dere duk på spisebord?
Hei snuppaHei heiDet var skravlet så mye mens jeg hadde besøk at jeg gadd ikke å lese gjennom
har dere en fin dag?
Vet ikke, ingen erfaring...men kan forestille meg at det er rartHvorfor er det like trist hver gang de eldste drar til pappaen sin?![]()
Hei snuppa
Har en super dag! Du da?![]()
Værsågod!Takk skal du ha!![]()
Skal ofte så lite til ogLuksus i hverdagen er viktig![]()