Skravletråd august

Men det gikk bra, ikke det de er hyggelige men kona hans har så mye rart for seg Haha :p så hadde mamma sagt at lillebror hadde så problemer med magen og ikke sov... fordi når mamma ringte meg her om dagen så sa jeg at jeg ikke var interessert i besøk og at han ikke fant roen helt da fordi han hadde litt luft i magen... så da fikk jeg den leksa om hva og hvordan jeg skulle gjøre ting for magen hans... så en dag med litt luft i magen og han har vist kjempe problemer med magen...

Gøy på lekeland :)

ååhh, irriterende. litt viktigpetter?

Det blir ikke akkurat bedre med årene nei... :o De er 6 og 8 år nå, og hatt samvær annenhver helg siden 6-åringen var 1,5 år..

Mi er 8,5 men husker ikke helt hvor lenge vi har hatt annahver helg jeg. Men det har hvert mye greier selv om det begynner å bli en stund nå...

Hu er hos faren i 14 dager nå, har litt over en uke igjen og jeg kunne godt tenkt meg frøkna hjem jeg..

Vi har joggesko og støvler nå. Overgangssko litt lenger utpå her. Cherrox først når det blir slapsevær og vintersko til vinteren. Og så bruker vi sandaler inne.
da har henne det hun skal uten om cherrox, så da handler vi inn dette :) vintersko fikset jeg på salg. gortex :) kjøpte en str større enn hun bruker nå og ser at de kommer til å passe :)

noen som leser foreldre og barn bladet her inne forresten? :) venter på mitt første blad som kommer i september, men selges ikke disse bladene i butikk også?

Jeg abonnerer. Syns det er bra. Jo det tror jeg da de gjør :rolleyes:
Kjedelig å vente helt til neste nummer :p mannen får gå på butikken å kjøpe det til meg når han skal ut etterpå :)

Tips til mat mot meg som har jævlig dårlig matlyst og noe å drikke? :/ fikk beskjed om å drikke rikelig men klarer ikke

Back
Topp