Bolia er den fraOi, den var stiligkjøpt hvor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bolia er den fraOi, den var stiligkjøpt hvor?
Men det gikk bra, ikke det de er hyggelige men kona hans har så mye rart for seg Hahaså hadde mamma sagt at lillebror hadde så problemer med magen og ikke sov... fordi når mamma ringte meg her om dagen så sa jeg at jeg ikke var interessert i besøk og at han ikke fant roen helt da fordi han hadde litt luft i magen... så da fikk jeg den leksa om hva og hvordan jeg skulle gjøre ting for magen hans... så en dag med litt luft i magen og han har vist kjempe problemer med magen...
Gøy på lekeland![]()
Vi har hatt det fantastiskHøres ut som en morsom dag
Kos dere!
Det blir ikke akkurat bedre med årene nei...Ja du kan så si... jeg syntes bare det blir værre og værre jo eldre frøkna blir jeg :O
ååhh, irriterende. litt viktigpetter?
bahh, slikt er plagsomtJa... og når jeg da prøver å si at det er ikke noe problem, så vil de jo ikke høre..
Det blir ikke akkurat bedre med årene nei...De er 6 og 8 år nå, og hatt samvær annenhver helg siden 6-åringen var 1,5 år..
bahh, slikt er plagsomt![]()
da har henne det hun skal uten om cherrox, så da handler vi inn detteVi har joggesko og støvler nå. Overgangssko litt lenger utpå her. Cherrox først når det blir slapsevær og vintersko til vinteren. Og så bruker vi sandaler inne.
Arghhhhh håper det går fort å få service daVaskemaskina mi er avgått ved døden!! (Med klær inni)
Drapsmetode? Tydeligvis lyn...
Jeg abonnerer. Syns det er bra. Jo det tror jeg da de gjørnoen som leser foreldre og barn bladet her inne forresten?venter på mitt første blad som kommer i september, men selges ikke disse bladene i butikk også?
Skjønner jeg godt.Det skal være sikkert og visst! Teller ned minutter til søndag...<3
Kjedelig å vente helt til neste nummerJeg abonnerer. Syns det er bra. Jo det tror jeg da de gjør![]()
NameItNoen som vet om nettbutikker med fine klær til jente str 92/98?![]()
Hva har du shoppet i dag?Nei, vært på shopping så er 1 time bak![]()
Har du fått denne månedenJeg abonnerer. Syns det er bra. Jo det tror jeg da de gjør![]()
Jeg ble overrasket. Godt jeg kunne dusje henne. Det var over altGod morgenmen det er jo trivelig, da vet man at man ikke blir overrasket over hva som er i bleia
![]()