Skravletråd august

Oi, effektivt! :D
Har alltid "misunna" de med tette barn, blir 9 år mellom første og andre her. :rolleyes:
Det skulle egentlig vært 13 mnd mellom dem, men mini bestemte seg for å komme 6 uker før termin.. :p Så da ble det i stedet under ett år mellom ;)
Det var noen års mellomrom, ja.. :) Mye hjelp i de eldre søsknene da. Har to på 6 og snart 9 år fra før, også har samboeren to på 11 og 16 fra før.. :)

Babyen er veldig rolig og gråter nesten aldri :) Sover mest på natta og er en del våken på dagtid.
Min er høyt og lavt, og krever en del oppmerksomhet. Men sånn er det vel å være en liten "attpåskatt" :)
Går han i barnehage? Ja de skal vel være travle i den alderen uansett. God som fikk det til å klaffe med å få de så tett da:D

Så deilig da:)
God morgen
Veldig deilig.
Stod opp etter en ny dag med nattevåk.
Mannen fortalte meg at han og frøkna var syke, og han ikke gadd å kjøre eldsten på SFO.
Deretter ble jeg sendt tilbake i seng etter litt amming.
Kl 9:30, som er sent for meg, ble jeg vekket med spørsmålet om mannen skulle lage en flaske eller om jeg skulle amme. Lille U sovnet på puppen.

Jeg har sovet lenge, og hatt tid for meg selv til morgenstell helt alene etter jeg stod opp.
Det eldste og mannen sitter akkurat nå på kjøkkenet med hver sin datamaskin og jeg sitter i stuen og føler jeg har fri.
Snart piper ovnene med rundstykkene mannen satte inn når jeg kom opp

Går han i barnehage? Ja de skal vel være travle i den alderen uansett. God som fikk det til å klaffe med å få de så tett da:D
Han begynner i barnehage i september. er veldig spent på Det, da han så og si aldri har blitt passet av noen før :o :p
Mini kom som en liten overraskelse, for vi hadde aldri trodd det skulle skje så raskt etter fødselen ;) Også kom hun i tillegg seks uker før termin, så da ble det under ett år mellom :p

Det skulle egentlig vært 13 mnd mellom dem, men mini bestemte seg for å komme 6 uker før termin.. :p Så da ble det i stedet under ett år mellom ;)
Det var noen års mellomrom, ja.. :) Mye hjelp i de eldre søsknene da. Har to på 6 og snart 9 år fra før, også har samboeren to på 11 og 16 fra før.. :)
Aha, hadde det litt travelt med å komme til verden? :)

Ja, blir litt aldersforskjell. Men tror det skal gå bra. Vesla er ganske reflektert og gleder seg til å endelig bli storesøster, så satser på at det skal gå fint!

Han begynner i barnehage i september. er veldig spent på Det, da han så og si aldri har blitt passet av noen før :eek: :p
Mini kom som en liten overraskelse, for vi hadde aldri trodd det skulle skje så raskt etter fødselen ;) Også kom hun i tillegg seks uker før termin, så da ble det under ett år mellom :p
Ja forstår at det må ha vært en overraskelse. 6 uker før termin, måtte dere være lenge på sykehuset da? Skal nok gå godt med han i barnehagen. Du har jo anledning til en rolig og lang tilvenning:).

Back
Topp