Som en steinJepp!Ganske så bra!
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som en steinJepp!Ganske så bra!
Du da?
Godt en kan amme de i søvn daGod morgen. Her er huset rydda etter lag i går. Minste måtte ammes i søvn i sofaen for vogna ble glemt igjen ute i går... Må pakke for gubben og eldste sksl på camping i natt.
Han er snart 14 mnd, også har jeg en mini på 2 mndNei det er vel ofte slik. Hvor gammel er junior da?
Oi, det var virkelig to tette! Høres morsomt ut!Han er snart 14 mnd, også har jeg en mini på 2 mndSier seg nesten selv at hverdagen vår er håpløs å planlegge
![]()
Hele døgnet faktiskFader som dere skravler om dagen.
Eller natta...
Ja vogna er kliss våt. Har en til jeg kan bruke resten av dagen men orket ikke finne den frem nå...Godt en kan amme de i søvn da. Ble vogna våt? Pakker ikke gubben selv da?
Stod opp halv ni, jeg og femåringenGod morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen![]()
Ja da har du det nok travelt. Er babyen rolig og sover mye? Synes den mest travle tiden med barn er fra de er 9 mnd til nesten 2 år. Mine har vært så travle i den alderen. Hvordan er din på 14 mnd?Han er snart 14 mnd, også har jeg en mini på 2 mndSier seg nesten selv at hverdagen vår er håpløs å planlegge
![]()
Det er 1 år minus 8 dager mellom dem..Oi, det var virkelig to tette! Høres morsomt ut!![]()
Hei på degGod morgen!
Frøkna sov jammen hele natta i senga si :-o
Men våkna 6.30 da....
Så kjedelig med våt vogn, godt med flere da jaJa vogna er kliss våt. Har en til jeg kan bruke resten av dagen men orket ikke finne den frem nå...
Jo han får pakke selv, men tenker det er best jeg ordner for guttungen![]()
Det er tryggeste her hvertfallSå kjedelig med våt vogn, godt med flere da ja. Ja jeg pleier også pakke for ungene.
Babyen er veldig rolig og gråter nesten aldriJa da har du det nok travelt. Er babyen rolig og sover mye? Synes den mest travle tiden med barn er fra de er 9 mnd til nesten 2 år. Mine har vært så travle i den alderen. Hvordan er din på 14 mnd?
Så deilig daGod morgen alle sammen.
Jeg har visst "fri" i dag, jeg![]()
Oi, effektivt!Det er 1 år minus 8 dager mellom dem..Mye kos og herlig kaos!
![]()
De tre klarte du vel?Ja det er kjempebra :-D
Tror ikke jeg har skrevet så masse før selv jeg ;-)
Nå bør jeg ha tre innlegg til for å ende på rundt tall ;-)
Bra med runde tallSånn, da ender jeg dagen på 53 740 innlegg
Greit å ha et tall å huske i morgen ;-)
God natt folkens :-D
Du har vel samme regnet som meg. Nesten så jeg må kjenne etter i håret for det bråket så fælt på taket, det Høytes som det kom gjennomOi, som det regner, nå vet jeg hvordan det er å leve under en foss