Skravletråd august

God morgen. Her er huset rydda etter lag i går. Minste måtte ammes i søvn i sofaen for vogna ble glemt igjen ute i går... Må pakke for gubben og eldste sksl på camping i natt.
Godt en kan amme de i søvn da;). Ble vogna våt? Pakker ikke gubben selv da?

Godt en kan amme de i søvn da;). Ble vogna våt? Pakker ikke gubben selv da?
Ja vogna er kliss våt. Har en til jeg kan bruke resten av dagen men orket ikke finne den frem nå...
Jo han får pakke selv, men tenker det er best jeg ordner for guttungen:)

God morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen :)
Stod opp halv ni, jeg og femåringen:) Men hadde vært våken en halvtimes tid da. I hvert fall han:P Ja, deilig å ha sånne rolige morgener. Skal du jobbe kveld idag?

Han er snart 14 mnd, også har jeg en mini på 2 mnd ;) Sier seg nesten selv at hverdagen vår er håpløs å planlegge :p
Ja da har du det nok travelt. Er babyen rolig og sover mye? Synes den mest travle tiden med barn er fra de er 9 mnd til nesten 2 år. Mine har vært så travle i den alderen. Hvordan er din på 14 mnd?

Ja vogna er kliss våt. Har en til jeg kan bruke resten av dagen men orket ikke finne den frem nå...
Jo han får pakke selv, men tenker det er best jeg ordner for guttungen:)
Så kjedelig med våt vogn, godt med flere da ja:). Ja jeg pleier også pakke for ungene.

God morgen alle sammen.
Jeg har visst "fri" i dag, jeg :)

Ja da har du det nok travelt. Er babyen rolig og sover mye? Synes den mest travle tiden med barn er fra de er 9 mnd til nesten 2 år. Mine har vært så travle i den alderen. Hvordan er din på 14 mnd?
Babyen er veldig rolig og gråter nesten aldri :) Sover mest på natta og er en del våken på dagtid.
Min er høyt og lavt, og krever en del oppmerksomhet. Men sånn er det vel å være en liten "attpåskatt" :)

Back
Topp