Det skulle egentlig vært 13 mnd mellom dem, men mini bestemte seg for å komme 6 uker før termin..Oi, effektivt!
Har alltid "misunna" de med tette barn, blir 9 år mellom første og andre her.![]()
Det var noen års mellomrom, ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle egentlig vært 13 mnd mellom dem, men mini bestemte seg for å komme 6 uker før termin..Oi, effektivt!
Har alltid "misunna" de med tette barn, blir 9 år mellom første og andre her.![]()
Ja her også. Får håpe de får en fin tur. Skal de være lenge borte?Det er tryggeste her hvertfall![]()
Neida bare til i morgen. Er jakt- og fiske dager på Elverum. Så mye å leke for guttungen og mye å glane på for gubbenJa her også. Får håpe de får en fin tur. Skal de være lenge borte?
Jeg sov helt til nåGod morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen![]()
Går han i barnehage? Ja de skal vel være travle i den alderen uansett. God som fikk det til å klaffe med å få de så tett daBabyen er veldig rolig og gråter nesten aldriSover mest på natta og er en del våken på dagtid.
Min er høyt og lavt, og krever en del oppmerksomhet. Men sånn er det vel å være en liten "attpåskatt"![]()
Husk så mange minutt som han er i årTakkdet skal jeg prøve!
Poker, da slo du megDu har vært helt råjeg hadde 454 innlegg
![]()
Hørtes kjekt ut for dem da. skal de sove i telt?Neida bare til i morgen. Er jakt- og fiske dager på Elverum. Så mye å leke for guttungen og mye å glane på for gubben![]()
Håper fu får en fin dagHa en strålende dag, alle sammennå bærer det av gårde til jobb for min del.
Veldig deilig.Så deilig da
God morgen
Som en steinVar våken en gang midt på natten og måtte på do, men sovna stort sett med en gang etterpå
![]()
Han begynner i barnehage i september. er veldig spent på Det, da han så og si aldri har blitt passet av noen førGår han i barnehage? Ja de skal vel være travle i den alderen uansett. God som fikk det til å klaffe med å få de så tett da![]()
Kan ikke klage da nei! Verre i de periodene jeg sliter med urolige føtter og armer. Da blir det ikke mye søvn.Så bra da![]()
Aha, hadde det litt travelt med å komme til verden?Det skulle egentlig vært 13 mnd mellom dem, men mini bestemte seg for å komme 6 uker før termin..Så da ble det i stedet under ett år mellom
Det var noen års mellomrom, ja..Mye hjelp i de eldre søsknene da. Har to på 6 og snart 9 år fra før, også har samboeren to på 11 og 16 fra før..
![]()
Ja forstår at det må ha vært en overraskelse. 6 uker før termin, måtte dere være lenge på sykehuset da? Skal nok gå godt med han i barnehagen. Du har jo anledning til en rolig og lang tilvenningHan begynner i barnehage i september. er veldig spent på Det, da han så og si aldri har blitt passet av noen før![]()
Mini kom som en liten overraskelse, for vi hadde aldri trodd det skulle skje så raskt etter fødselenOgså kom hun i tillegg seks uker før termin, så da ble det under ett år mellom
![]()
Har du stor familie, mange du må invitere?Hmm.. Så var det å begynne planlegging av navnefest da![]()
God morgen!God morgen alle sammen
God morgen. Sent oppe i dag?God morgen alle sammen