Ja, vi er heldige som har fått en liten en som er glad i å sove.For en lykke! Er 3 timer siden jeg forlot den gode varme dyna mi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi er heldige som har fått en liten en som er glad i å sove.For en lykke! Er 3 timer siden jeg forlot den gode varme dyna mi...
Veldig deiligGod morgen
Så deilig å sove lenge!
Ja da ligger du godt an. Skal du ha babyen inne hos dere i begynnelsen, eller på eget rom?JaMangler bare sengekant
Tror jeg kjører den i hvit. Siden det er lys rosa, mørk rosa, grønt og hvit i stil på rommet. Men har blitt litt usikker på om gardinene jeg har kjøpt passer inn med det andre.... Så får evt kjøpe nye... De kjøpte jeg rett etter oul, hadde siklet litt på de en stund og de skulle gå ut av sortiment...
God morgen. Her er huset rydda etter lag i går. Minste måtte ammes i søvn i sofaen for vogna ble glemt igjen ute i går... Må pakke for gubben og eldste sksl på camping i natt.God morgen jenter.
Planer for dagen? Jeg stod nettopp opp, og mannen har tatt med seg minstemann for å handle litt. Godt med en rolig morgen![]()
God morgen!God morgen jenter.
Planer for dagen? Jeg stod nettopp opp, og mannen har tatt med seg minstemann for å handle litt. Godt med en rolig morgen![]()
Ja natta har vært fin ;-)Håper du har hatt en fin og rolig natt snuppa![]()
Hørtes ut som en rolig å god dagGod morgen!
Her er planen å sende eldste til pappaen sin, handle, leke masse med junior og slappe av!![]()
Jada, med truse ;-)God morgen
Så flink hun er! Med truse??![]()
Takk for det. Kose deg på jobbHa en strålende dag, alle sammennå bærer det av gårde til jobb for min del.

Så koselig med shopping da!God morgen
Skal på shopping med eldste, han skal bruke opp feriepengene sine
Du da?
Der er vi to. Sitter i morgenkåpa.Nei nå får jeg komme meg i dusjen...
Høres ut som en morsom dagIkke lenge til guttungen skal klippe seg, hihi![]()
Så skal vi på leos lekeland og treffe ei venninne. Blir gøy![]()
Ja, bare håper den blir sånnHørtes ut som en rolig å god dag.
Håper dere får en fin siste fredag i ferienHei dere :-D
Akkurat nå er frøkna igjen alene.
Storebror følges på sfo.
Etterpå skal jeg dusje, og så skal vi kjøre samboer en tur på jobb sånn at han får begynt å forberede nytt skoleår.
Så drar vi en tur på jobben min sånn at frøkna får lekt litt.. Jeg trenger også å begynne å tenke litt jobb nå... Ting jeg må få litt på plass til oppstart på mandag.
Ellers får vi bare nyte de siste dagene før jobben, sfo og bhg braker løs igjen :-o
God morgen snuppaGod morgen igjen![]()
Nei det er vel ofte slik. Hvor gammel er junior da?Ja, bare håper den blir sånnDet blir aldri en rolig dag når jeg planlegger en
![]()
God jobbingHa en strålende dag, alle sammennå bærer det av gårde til jobb for min del.