isbjørn
Elsker forumet
Hørtes fint ut, da blir det et skikkelig prinsesse romMhmBegge er rosa. Tryllestøv er mørk rosa og lille prinsesse er lys rosa
![]()
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes fint ut, da blir det et skikkelig prinsesse romMhmBegge er rosa. Tryllestøv er mørk rosa og lille prinsesse er lys rosa
![]()
.Nei ikke lett å sovne hvis dere er så mange på skift. Hva jobber du med?Hehe...nei, sove er strengt forbudt på jobbvi er ikke alene heller, 5-15 mann sammen til enhver tid
Vi vet aldri når ting skjer så må være klare hele natta![]()
Koselig at du vil henge her sammen med ossEr vel første gangen jeg kommenterer masse her innefør spurte jeg bare x) og brukte termingruppen til jenta mi
Ah, koselig! Hvilken film?Tenkte å prøve ut kino med samboeren og brodern min. Har slitt sånn med bekkenløsning, så har ikke orka tanken på kino. Men nå I de siste ukene har jeg hatt lyst til å dra før lillemor kommer
Der da?
Prøver å si det til hamDet må han da slutte med![]()
Noen har munndiare mens vi sover, Musemor!Ille å mye dere skravlet etter jeg gikk og la meg
Ja, i hvert fall jenteromHørtes fint ut, da blir det et skikkelig prinsesse rom.
Æsj, håper du fikk sove igjenSkjer med å våkne av kvalme midt på natten?Unødvendig syns jeg!
Mariekjeks frister ikke halv fem om morran!
Oi, den var stilig
God morgenGod morgen!Noen spennende planer for dagen?
![]()
Hørtes veldig fint ut. Kjekt å pynte litt ekstra da. Har du kjøpt inn alt?Ja, i hvert fall jenteromVi skal ha alve stil på rommet. Med wallstick med alv på, stjerner i taket blomstlamper, swngehimmel med blader på osv... Og en wallstick med tekst på.
Mission impossible.Ah, koselig! Hvilken film?
Her blir det tivoli med jentungen.![]()
God morgenGod morgen![]()
Her bare høres og luktes det at snuppis driver å produserer tidenes bleie. Juhu![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen![]()
God morgenGod morgen!
Frøkna sov jammen hele natta i senga si :-o
Men våkna 6.30 da....
Da blir vel aldri jobben kjedelig heller?Ja, ingen dag er lik![]()
JaHørtes veldig fint ut. Kjekt å pynte litt ekstra da. Har du kjøpt inn alt?