Jaer du gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaer du gravid?
Men hva er det? Hva brukes den til?Han er veldig opptatt av interiør så derfor![]()
Men denne syns han var kul og spesiell nok.
Kjøpte på bolia![]()
Er jo en litt kulere hylle...kan settes ulike ting inni...Så det har jeg tenkt å gjøre i dag. Får jo de litt mer vanlige runde og firkanta hvor det gjerne kommer 3 i en pakke...men denne var liksom mer kunsterisk..så da ble det denMen hva er det? Hva brukes den til?
Aha, var ikke så lett å se at det var hyller ;-)Er jo en litt kulere hylle...kan settes ulike ting inni...Så det har jeg tenkt å gjøre i dag. Får jo de litt mer vanlige runde og firkanta hvor det gjerne kommer 3 i en pakke...men denne var liksom mer kunsterisk..så da ble det den![]()
Nei, hehe...er ikke nødvendigvis meningen detAha, var ikke så lett å se at det var hyller ;-)
Sitti med kakepynt![]()
Ja det er egentlig det![]()
Jøss, det var ikke rent liteGod morgen![]()
Nå prøver jeg å få lillebror til å sovne litt så jeg kan få dusjaså er det butikken så fort senteret åpner kl 9
ellers så får jeg besøk en gang på dagen og en gang til kvelden
og det er nok for i dag kjenner jeg Haha
Du da?
, Ja hihi
Skal dere i dag da?
Jøss, det var ikke rent lite
Skal sende de eldste barna til pappaen sin, forhåpentligvis skal vi handle litt, leke med junior og bare slappe av ellers![]()
God bedring, håper det gir seg snartSynes jeg kjenner hodepinen kommer snikende tilbake. Håper jeg sover den bort. Kan ikke jobbe sånn jeg var i kveld, og liker ikke ta mer paracet enn jeg absolutt må, særlig som gravid
Satser på det førsteDa er han enten vanskelig å dressere ellers så har du ikke jobbet særlig hardt med det....![]()
Utrolig tung luft...Den har jeg hatt oppe en god stund... det er jo ikke levelig nå :O
Koselig med besøk daNår jeg bare kommer meg i dusjen så skal vi ned å handle etterpå og så får jeg besøk i dag...
Du da?
For en lykke! Er 3 timer siden jeg forlot den gode varme dyna mi...God morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen![]()
Er ikke det typisk når man har planlagt noe?Bare at jeg henger etter på på tidsskjemaet mittlillebror har litt luft i magen og sover derfor ikke ennå så da har jo ikke jeg fått dusje heller
Hørtes ut som en fin dag det![]()