Skravletråd august

God morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen :)

Men hva er det? Hva brukes den til?
Er jo en litt kulere hylle...kan settes ulike ting inni...Så det har jeg tenkt å gjøre i dag. Får jo de litt mer vanlige runde og firkanta hvor det gjerne kommer 3 i en pakke...men denne var liksom mer kunsterisk..så da ble det den;):P

Ikke lenge til guttungen skal klippe seg, hihi:)
Så skal vi på leos lekeland og treffe ei venninne. Blir gøy:D

Er jo en litt kulere hylle...kan settes ulike ting inni...Så det har jeg tenkt å gjøre i dag. Får jo de litt mer vanlige runde og firkanta hvor det gjerne kommer 3 i en pakke...men denne var liksom mer kunsterisk..så da ble det den;):P
Aha, var ikke så lett å se at det var hyller ;-)

God morgen :)

Nå prøver jeg å få lillebror til å sovne litt så jeg kan få dusja :P så er det butikken så fort senteret åpner kl 9 :P ellers så får jeg besøk en gang på dagen og en gang til kvelden :) og det er nok for i dag kjenner jeg Haha

Du da?
Jøss, det var ikke rent lite :)
Skal sende de eldste barna til pappaen sin, forhåpentligvis skal vi handle litt, leke med junior og bare slappe av ellers :)

Jøss, det var ikke rent lite :)
Skal sende de eldste barna til pappaen sin, forhåpentligvis skal vi handle litt, leke med junior og bare slappe av ellers :)

Bare at jeg henger etter på på tidsskjemaet mitt :P lillebror har litt luft i magen og sover derfor ikke ennå så da har jo ikke jeg fått dusje heller :P

Hørtes ut som en fin dag det :)

Synes jeg kjenner hodepinen kommer snikende tilbake. Håper jeg sover den bort. Kan ikke jobbe sånn jeg var i kveld, og liker ikke ta mer paracet enn jeg absolutt må, særlig som gravid
God bedring, håper det gir seg snart:)

Når jeg bare kommer meg i dusjen så skal vi ned å handle etterpå og så får jeg besøk i dag...

Du da?
Koselig med besøk da:)
Vi skal snart til frisøren her, guttungen skal klippe seg.
Så skal vi treffe ei venninne av meg på leos lekeland.
Han har fri fra barnehagen i dag:D

God morgen alle sammen! Vi sov visst helt til nå, vi. Fint med lange morgener i senga når man har sjansen :)
For en lykke! Er 3 timer siden jeg forlot den gode varme dyna mi...

Back
Topp