1% strøm igjen!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste helg skal jeg detWoop whooooop!!Sprett champagne'n!
Ingenting er bedre enn detJa, jeg syns akupresstur eller hva de kaller det, er litt snodig. Men det funker!![]()
Flink du er.Nærmer meg 38.500 innlegg
Ja, det er jo bedre. Her ble det hvitost, men jeg spiste is tidligere i kveldAkkurat spist jeg nå. Var så søtsugen, sp ble syltetøy på brødskiva. Er i hvert fall bedre enn melkesjokolade og sprite!
Må lade da1% strøm igjen!!!!
All denne champagnepraten gir meg jo lyst på disse boblene jo!Woop whooooop!!Sprett champagne'n!
Da må du lade NÅ!1% strøm igjen!!!!
Da er det bare å utnytte frie henderMen nå ligger han rett ut på pelspleddet i sofaen og sover i sin favoritt stilling (magen) mens jeg holder påsnart ferdig nå bare brette masse klær, tørke støv, vaske gulv og få bært ut papp og plast for det tømmes i morra og så kan jeg si meg fornøyd etter det
![]()
Det som er så fint med tavo, at alle trenger ikke like alt som står på bordetRømme må jeg ha, mannen greier seg utentomat og paprika er det ingen av oss som liker, bønner i tomatsaus syns sønnen er godt til taco
![]()
Veldig bra!Neste helg skal jeg det![]()
Må passe megFlink du er.
Jeg nærmer med 30.000
Ja de flesteAaah du leser alle?![]()
Ja, hvis ikke hadde jeg ikke fått sovet godt i natt :/Åh det var godt å høre! Må spise veit du!
Gleder meg jaVeldig bra!![]()
Rakk å stappe lader'n i før'n daua! Score!Må lade da
Takk for tillitenMed tanke på at hun totalt har over 139 TUSEN innlegg (om jeg husker riktig, er på appen) Så tviler jeg ikke et sekund på at hun klarer det!
Bare å skravle i vei daOj, fortsatt bare på 18plass jeg![]()
Det er nok en mulighet for det...Haha...han er kanskje en luring![]()
Du er så flinkRakk å stappe lader'n i før'n daua! Score!