Den har jeg aldri bruktDen bruker ikke jeg nå.
Nettleseren på mobilen er kanskje bedre akkurat nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg aldri bruktDen bruker ikke jeg nå.
Nettleseren på mobilen er kanskje bedre akkurat nå
Ja, jeg haler innpåVel,for litt siden var det 25 minutter, så er litt bedre nå![]()
Jeg bruker den til å få opp topp 100 listenDen har jeg aldri brukt![]()
Medbestemmelsessrett er bra☺Så smart å la ungene bestemme noen av middageneskal vi jammen innføre også, de ukene vi ikke har kokkemat på døra
![]()
Har vel tatt igjen oss snart nå?Ja, jeg haler innpå![]()
Syns det derre graderingsgreiene er litt.. Rart. Det ser jo så negativt ut når det står en feil rød minus og et tall vedsiden av, også går det bare på om noen har trykket "uenig" eller noe på et innlegg.Og bare 9 negative, dislikes - det er imponerende!
Hvor langt bak ligger du nå?Ja, jeg haler innpå![]()
Det går ikke anHar helt glemt at jeg skulle spise kveldsmat![]()
Ja jeg må jo få med meg det viktigsteJa, du skal jo liksom lese deg opp også du da![]()
Da er du heldigbare å nyte og håpe det varer
![]()
Whooooot?! Aldri brukt nettleser på mobilen? Jeg bruker den hele tiden!Den har jeg aldri brukt![]()
Her leser jeg hvert eneste innleggHun må egentlig det, trenger å svare på mest mulig om hun skal klare målet sitt
Ha ha der var du igjen ja!Ja, jeg haler innpå![]()
Fort gjort det derHar helt glemt at jeg skulle spise kveldsmat![]()
De er med å bestemme her ogsåSå smart å la ungene bestemme noen av middageneskal vi jammen innføre også, de ukene vi ikke har kokkemat på døra
![]()
Det har ikke jeg heller. Men må vel det etterhvert og. Ganske varm av seg her da så ingen behov helt enda
He he he, ja, i denne tråden er ALT viktig!Ja jeg må jo få med meg det viktigste![]()
Hehe...noe smart har han fått tilAbsolutt! Han er så snodig! Mannen min mener at Aune må være en av de smarteste mennene i landet, som bare flyr rundt og drikker champagne og er brisen hele dagen hver dag. Uten å egentlig gjøre noen tingNå har han jo tydeligvis slengt sammen ei bok da
![]()