Det lurte jeg på ogsåHvor langt bak ligger du nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurte jeg på ogsåHvor langt bak ligger du nå?
Jeg ogsåWhooooot?! Aldri brukt nettleser på mobilen? Jeg bruker den hele tiden!
Ser film, skravler litt, ser litt på forskjellig på nett. Gikk visst anDet går ikke an
Brukt nettleser tidligere idag da, men da måtte jeg prøve mange ganger før jeg kom meg inn. Fikk beskjed om at brukernavnet mitt ikke var gyldig. Men så plutselig gikk det likevelHar blitt mye bedre nå![]()
Fått ordnet ei skive nåFort gjort det der![]()
Tenk på deg selv du snuppaEr jo det jeg sier.
Er ikke deg jeg tenker på først og fremst.
Ikke denne gang hvertfall
Makan til tullSer film, skravler litt, ser litt på forskjellig på nett. Gikk visst an![]()
Men nå skal jeg snart hente meg en brødskiverHun gjør det vet du
Godt jobba :-DNærmer meg 38.500 innlegg
Ha ha han er jo bare full av metaforer som ikke henger på greip og som får han til å grine fordi det er så vakkert..Hehe...noe smart har han fått til
Men han er guffen! Tenk å føre en samtale med han da![]()
He he det må du jaGodt jobba :-D
Jeg må henge i for å holde deg unna ;-)
Woop whooooop!!Nærmer meg 38.500 innlegg
Akkurat spist jeg nå. Var så søtsugen, sp ble syltetøy på brødskiva. Er i hvert fall bedre enn melkesjokolade og sprite!Har helt glemt at jeg skulle spise kveldsmat![]()
He he he det er en merkelig og befriende følelseHoho, var nettopp en tur ute med hunden.. Helt alene!
Første gang jeg har gått noe sted uten mini![]()
Haha...han er kanskje en luringHan suger til å stryke da.. Mistenker han litt for å gjøre det med vilje. Men pytt pytt, han spør meg i hvert fall pent, og hjelper meg med mye annet såDa koster det meg lite å stryke skjorta hans, så det får bare være
Åh det var godt å høre! Må spise veit du!Fått ordnet ei skive nå![]()